Hurra, gratulerer så mye som ruger!Da kan jeg settes som ruger!
Innsett av blasto i dag, testdag 10.09

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hurra, gratulerer så mye som ruger!Da kan jeg settes som ruger!
Innsett av blasto i dag, testdag 10.09

Hurra, gratulerer så mye som rugerNå har jeg fått på plass et 5 dagers valmuefrø. Et annet går på frys, og den 3. blastoen skulle få utvikle seg litt til å bli enda sterkere, før den også ev. går på frys. Jeg er så utrolig lettet og fornøyd med resultatet!!
Tok meg fri i dag, sitter å ruger i sola.![]()

Ja. Tror ikke det hadde vært en suksess å satt inn nå. Mye bedre å vente til kroppen blir normal ja. Er heldigvis veldig mye bedre i dag. Satser på at tiden går fort til oktoberDet er ikke lenge til nei, håper det bare er bedre og, å sette det inn når kroppen din er mindre stappet av hormoner og vondt. Masse lykke til, håper tiden går fort!
Så herlig da! Skjønner det må være en lettelse med så mange etter flere runder. Da kan man senke skuldrene littJeg regner med det blir innsett i midten av oktober. Venter på mensen så skal jeg ringe inn og få planen i posten. Må vente på naturlig syklus! Kjedelig, men har funnet ut det ikke er så lenge til, så det går bra!
Vi satser på nytt forsøk da og håper at icsi gjør susen.Tusen takkLykke til med innsett i morgen![]()

Ja det kan du. Har fått enda sterke test i dagHerlighet, gratulerer så mye!Skal jeg flytte deg til gravid?
Ja. Det tenkte jeg også påMen du da havner vi sikkert sammen i en oktober-gruppe her inne da!Vi satser på nytt forsøk da og håper at icsi gjør susen.
Ja. Det tenkte jeg også pågleder meg
Når får du starte opp på nytt?
Ja. Da blir det nok ca samtidigHar fått tilsvarende beskjed som deg, om at jeg skal ringe når jeg får blødning og så plotter de meg inn på neste runde da og skriver ut nye resepter og sånt. Så kan jeg starte med sprøyter på neste mens igjen etter det! Hvis syklusen blir som vanlig så blir oppstart i månedsskiftet sept/oktober. Det blir vel ca. samtidig som deg igjen det?
Det er rart, på søndag syntes jeg det virket helt uoverkommelig å skulle begynne på nytt, men har allerede vent meg til tanken. Har vært ganske intensiv tenking de siste dagene da![]()
Ja. Da blir det nok ca samtidigBlir spennende!
Skjønner godt det var en tung beskjed på søndag, men så flott at du har omstilt deg! Du har nok mye bedre kjangser neste gang med icsi. Du fikk jo ut mange egg sist!

Da ble forsøket avbrutt, telefonen kom heldigvis før vi kjørte mot Haugesund. Egget hadde ikke utviklet seg slikt de håpet. Bare å komme over skuffelsen og fortsette med godt mot!
Krysser fingrene for alle som ruger og skal bli rugere snart. Heier på dere![]()

Så leit. Men bedre å få vite det nå enn negativ test om 10-14 dager kanskje? Lykke til neste gang!Da ble forsøket avbrutt, telefonen kom heldigvis før vi kjørte mot Haugesund. Egget hadde ikke utviklet seg slikt de håpet. Bare å komme over skuffelsen og fortsette med godt mot!
Krysser fingrene for alle som ruger og skal bli rugere snart. Heier på dere![]()
Vi har 1 igjen på frys. Så skal ringe inn neste mens. Føles så uendlig langt borte nå. Håper tiden går fortÅnei, så leit å høre! Hvor mange har dere på frys? Vi får håpe det går bedre neste gang![]()
Ja, det er helt sant. Men vi var så klar. Forrige tining gikk bra og så nå var vi liksom «ingenting kan gå galt nå» farlig tankeSå leit. Men bedre å få vite det nå enn negativ test om 10-14 dager kanskje? Lykke til neste gang!
Frøys de ned 3-dagers og dyrker til blasto etter tining?Ja, det er helt sant. Men vi var så klar. Forrige tining gikk bra og så nå var vi liksom «ingenting kan gå galt nå» farlig tanke![]()
Ja, det gjorde de.Frøys de ned 3-dagers og dyrker til blasto etter tining?
Ja, det er helt sant. Men vi var så klar. Forrige tining gikk bra og så nå var vi liksom «ingenting kan gå galt nå» farlig tanke![]()
Så kjedelig at det ikke gikkJa, det gjorde de.
Vet du grunnen til at de ikke ventet til blastocyst i utgangspunktet før de frøys ned?Ja, det gjorde de.