Så supert resultat. All grunn til å være letta nå!Da kan jeg settes på ruger![]()
Testdato 5.9.
8 av 9 egg hang med til i dag, så nå har vi 7 blasto på frys
Fy søren, jeg er såååå glad og letta nå!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Så supert resultat. All grunn til å være letta nå!Da kan jeg settes på ruger![]()
Testdato 5.9.
Hvordan går det med deg?Tusen takk for detDet var tøft når den negative testen viste seg igjen, men det går bedre nå. Det kommer en reaksjon med en gang, og så roer det seg litt mer utover dagen. Må bare se fremover og prøve å være positiv. Det var todagers alle fire dette forsøket. Vi har bestemt oss for et nytt forsøk. Håper det vil gi positive resultater.

Så bra! Får du satt inn med så mange ut? Min klinikk har grense på 14 egg så jeg fikk totalfrys! Håper du slipper detFerdig med egguttak. Fikk ut 18 eggDe ringer kun hvis det er noe. Blir noen nervepirrende dager fram til forhåpentligvis innsett på fredag
![]()
Så herlig da! Nyt sola og rugingaNå har jeg fått på plass et 5 dagers valmuefrø. Et annet går på frys, og den 3. blastoen skulle få utvikle seg litt til å bli enda sterkere, før den også ev. går på frys. Jeg er så utrolig lettet og fornøyd med resultatet!!
Tok meg fri i dag, sitter å ruger i sola.![]()
Så bra! Mange positive meldinger her i dagDa kan jeg settes på ruger![]()
Testdato 5.9.

Det blir nok bra uansett tenker jeg. En haug av blastoer er uansett ikke feilMasse bra resultater her nå, det gjør meg glad
Krysser fingre og tær for alle egg som dyrkes og til dere som ruger
Jeg har vært til oppfølging i forhold til ohss både på AHus og privatklinikken og de er ikke helt sikre på om det faktisk er overstimulering eller ikke. Jeg har vært mye bedre siden lørdag, men har fremdeles en del væske i buken.. klinikksjefen har sett på meg i dag og er litt i tvil på om jeg får sette inn i morgen, venter spent på noen blodprøver som er tatt og får snart dommen
Evig optimist til det motsatte er tilfelle men har uansett 4-5 som straks er i ferd med å bli blastoer, så om ikke det blir rugetid nå så blir det neste syklus![]()
Tusen takk, nyter for harde livet.Så herlig da! Nyt sola og ruginga![]()

Da kan jeg settes på ruger![]()
Testdato 5.9.

Ja, de sa ingenting om at det var et problem. Fikk beskjed om å drikke godt og holde meg borte fra salt og dersom jeg ikke hører noe fra dem så er det innsett på fredagSå bra! Får du satt inn med så mange ut? Min klinikk har grense på 14 egg så jeg fikk totalfrys! Håper du slipper det![]()

Så bra krysser fingrene for detJa, de sa ingenting om at det var et problem. Fikk beskjed om å drikke godt og holde meg borte fra salt og dersom jeg ikke hører noe fra dem så er det innsett på fredag![]()
Det går bra nå. Har fått beskjed fra klinikken i dag om at jeg skal ta noen flere blodprøver før videre evaluering. Så får vi se hva som skjer etter det...Hvordan går det med deg?
Håper de finner noe som lett kan fikses.Det går bra nå. Har fått beskjed fra klinikken i dag om at jeg skal ta noen flere blodprøver før videre evaluering. Så får vi se hva som skjer etter det...
Så herlig da! Skjønner det må være en lettelse med så mange etter flere runder. Da kan man senke skuldrene littTusen takk, nyter for harde livet.
Første gang flere enn ett utvikler seg til blasto, og første gang jeg har fått frys. Alt kjenner mye lettere nå når vi nå gikk for «trepakning», og attpåtil har frys. Helt sykt. Håper formen din er bedre, og at du får komme igang igjen snart! Har du avtalt noe med sykehus/klinikk om når det blir fryseforsøk?

Sende noen ekstra tanker til de som må i gang med nye runder - stay strong!Gratulerer som ruger og med blasto på frysNå har jeg fått på plass et 5 dagers valmuefrø. Et annet går på frys, og den 3. blastoen skulle få utvikle seg litt til å bli enda sterkere, før den også ev. går på frys. Jeg er så utrolig lettet og fornøyd med resultatet!!
Tok meg fri i dag, sitter å ruger i sola.![]()

Det er ikke lenge til nei, håper det bare er bedre og, å sette det inn når kroppen din er mindre stappet av hormoner og vondt. Masse lykke til, håper tiden går fort!Så herlig da! Skjønner det må være en lettelse med så mange etter flere runder. Da kan man senke skuldrene littJeg regner med det blir innsett i midten av oktober. Venter på mensen så skal jeg ringe inn og få planen i posten. Må vente på naturlig syklus! Kjedelig, men har funnet ut det ikke er så lenge til, så det går bra!
Takk, og hurra for deg også. Helt enig!Gratulerer som ruger og med blasto på frys
Liker den positive flow'en vi hsr her nå![]()