August

:Heartred skikkelig nedtur.. Har bestemt oss for nytt forsøk så fort som mulig. Tenkte først nei etter det j...uttaket jeg hadde, men har ikke akkurat alderen på min side (hjelper lite å føle seg ung)så ser det som eneste mulighet om jeg skal ha en mulighet til å få barn. Håper bare klinikken kontakter meg snart, føles helt håpløst når de aldri svarer.. Er dere helt bestemt på at det ikke blir flere forsøk?
Nei vi har faktisk bestemt oss for å ha et nytt forsøk. Gruer meg som bare det etter dette forsøket :( men må bare hoppe i det. Pga lang ventetid på Haukeland, sånn etter jul liksom , så ser det ut som vi tar ett forsøk i Haugesund . Da blir det oppstart i slutten av nov .

Nei vi har faktisk bestemt oss for å ha et nytt forsøk. Gruer meg som bare det etter dette forsøket :( men må bare hoppe i det. Pga lang ventetid på Haukeland, sånn etter jul liksom , så ser det ut som vi tar ett forsøk i Haugesund . Da blir det oppstart i slutten av nov .
Så bra for dere. Men skjønner det med å grue seg. Var forberedt på litt smerter, men ikke at det skulle være såå vondt. Gråt som en unge jeg... Får håpe det klaffer for oss på neste forsøk da, jeg er optimist :Heartpink

Back
Topp