August

Så vidt jeg vet så er det helt normalt å blø litt i begynnelsen av svangerskapet, så det trenger ikke å bety noe som helst! Skjønner at du blir stressa av det, men prøv å slappe av og tenk positive tanker. Håper det gir seg og at det lille frøet klamrer seg fast :Heartred
Takk for oppløftende svar:Heartred Får bare krysse fingrene :joyful:

Det blir nok ikke flere forsøk på oss tror jeg :( ❤️

Du får la følelsene lande, så er det nok lettere å ta stilling til etterhvert, hvis du/dere fortsatt er usikre da. Husker du hadde mye vondt ved uttak. Dumt hvis det hele ble avskrekkende.

:Heartred

Da var det endelig vår tur til å bli gravide, 1 år inni ivf verden og 4 år som prøver totalt:Heartred kan fortsatt ikke tro det. Første gang jeg ser to streker på testen siden ungen som nå er 6 ble født:love7 tenk å få innsett på ungen bursdag og da termin på mannens bursdag, det må jo bare bli bra:wav lykke til alle sammen
Testen er fra i går og i dag, en uke etter innsett av blasto

Vedlegg

• 862A4610-F0EE-4FC7-8DB3-E9D71BF1B5AF.jpeg
    862A4610-F0EE-4FC7-8DB3-E9D71BF1B5AF.jpeg
    12 KB · Visninger: 88
Da var det endelig vår tur til å bli gravide, 1 år inni ivf verden og 4 år som prøver totalt:Heartred kan fortsatt ikke tro det. Første gang jeg ser to streker på testen siden ungen som nå er 6 ble født:love7 tenk å få innsett på ungen bursdag og da termin på mannens bursdag, det må jo bare bli bra:wav lykke til alle sammen
Gratulerer så mye! Så hyggelige nyheter etter så mange års prøving❤️

Herlig! Gratulerer så mye :Heartpink

Fantastisk! Dette var tiltrengte nyheter! Gratulerer så mye!
:love7

Hadde du et fryseforsøk rett etter forsøket i august? Så at jeg hadde satt deg på ikke gravid tidligere. Ble litt forvirret. Igjen, gratulerer! :Heartred

Hadde du et fryseforsøk rett etter forsøket i august? Så at jeg hadde satt deg på ikke gravid tidligere. Ble litt forvirret. Igjen, gratulerer! :Heartred
Ja, hadde oppstart av nytt fryseforsøk rett etter negativt fryseforsøk i august :)

Jeg er så forvirret. Tester positivt på tidlig-tester, svakt positivt på de andre bortsett fra digital som viser ikke gravid.. Blør litt fortsatt så helt umulig å vite hva som skjer..Rugedag 13 i dag, testdag i morgen.. :confused::woot:

Åh nei :( hadde håpet det skulle lykkes for deg! ❤️ Blir det nytt forsøk?
:Heartred skikkelig nedtur.. Har bestemt oss for nytt forsøk så fort som mulig. Tenkte først nei etter det j...uttaket jeg hadde, men har ikke akkurat alderen på min side (hjelper lite å føle seg ung)så ser det som eneste mulighet om jeg skal ha en mulighet til å få barn. Håper bare klinikken kontakter meg snart, føles helt håpløst når de aldri svarer.. Er dere helt bestemt på at det ikke blir flere forsøk?

Back
Topp