Trultemor1
Elsker forumet
Da er jeg ruger 
testdato 24 sep.

testdato 24 sep.Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari

testdato 24 sep.Det er bursdagen til søstera mi. Hun har fått en haug av unger til tross for prevansjon, så jeg velger å se på det som et godt tegn for degDa er jeg rugertestdato 24 sep.
Hurra! Så gøyDa er jeg rugertestdato 24 sep.

Vi er så utrolig mange som det ikke gikk veien for denne måneden... Jeg trodde august skulle være gulltiden jeg, etter sommerferie og mye d-vitaminer. Det er jo ingen mirakelkur dette, og på en måte reflekter det nok bare virkeligheten. Vi får bare gråte fra oss, reise oss opp igjen, stå på og fortsette å prøve. Sånn rent statistisk sett øker jo sjansen, jo flere forsøk vi legger bak oss.
![]()

Kl 13. Føles som om det er flere uker til.. Håper bare ikke de ringer med dårlige nyheter i morgenJaNår har du time imorgen?
![]()

Oj ja det var jo lenge å vente. Gleder meg til å høre resultatetKl 13. Føles som om det er flere uker til.. Håper bare ikke de ringer med dårlige nyheter i morgen![]()
Hvordan gikk det med deg forresten? Fikk du noen på frys?Oj ja det var jo lenge å vente. Gleder meg til å høre resultatet![]()
Jeg vet ikke det før på torsdagHvordan gikk det med deg forresten? Fikk du noen på frys?
Det høres jo bra ut daJeg vet ikke det før på torsdagde skulle dyrke de videre. Var to stk som så ut som de kan fryses.
![]()
Det forstår jeg. Trist å lese. God klem til deg...Jeg har ikke helt orket å oppdatere i tråden jeg, selv om jeg har fulgt med på dere.
Men kan dessverre henge meg på den triste ikke gravid-bølgen.![]()

Så spennende.Da er jeg rugertestdato 24 sep.
Krysser alt for deg!Lykke til idag! Er spent på å høre hvordan det gårDet høres jo bra ut da![]()
Det gikk fint. De ringer i morgen med beskjed om noen holder til frys Så veldig perfekt ut den som ble satt inn daLykke til idag! Er spent på å høre hvordan det går![]()

Så gøy!! Gratulerer som rugerDet gikk fint. De ringer i morgen med beskjed om noen holder til frys Så veldig perfekt ut den som ble satt inn da![]()
TakkSå gøy!! Gratulerer som rugerHvor mange hadde du som delte seg enda?
![]()
To, men størst mulighet for det ene sa legen. Nok en spennende dag i morgen 
Krysser fingrene for at det blir to på frysTakkTo, men størst mulighet for det ene sa legen. Nok en spennende dag i morgen
![]()
Følte meg veldig forberedt jeg også, men jeg knakk fullstendig sammen. Helt utrøstelig. Vi får følge hverandre videreSa de noe om når du fikk komme i gang igjen?
Hørt noe fra sykehuset idag, eventuelt fått annet resultat på testdagen?Testen er fortsatt negativHvordan går det?Hørt noe fra sykehuset idag, eventuelt fått annet resultat på testdagen?
Det går bedre. Må bare legge det bak og se framover. Snakket med dem idag og får sette inn igjen neste syklus. Litt lettere nå når man har noe å se fram til. Hvordan går det med deg?