Zaara
Flørter med forumet
Ååh, så dritt!!Samme her. Så løpet her er nok kjørt.![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ååh, så dritt!!Samme her. Så løpet her er nok kjørt.![]()
Takk for oppløftende svarSå vidt jeg vet så er det helt normalt å blø litt i begynnelsen av svangerskapet, så det trenger ikke å bety noe som helst! Skjønner at du blir stressa av det, men prøv å slappe av og tenk positive tanker. Håper det gir seg og at det lille frøet klamrer seg fast![]()
Får bare krysse fingrene 
Vi får høre på Piana, kanskje det går fint allikevelÅåh, så dritt!!

Ååh nei, har du testet nå eller blør du mer?Jeg kan flyttes over på ikke gravid![]()
uff, det var skikkelig leit å høreNei jeg tester ikke mer. Men mensen er kommet, og magefølelsen har hele tiden vært at det ikke har gått.Ååh nei, har du testet nå eller blør du mer?uff, det var skikkelig leit å høre
![]()
Uff. Så utrolig leit. Har dere en plan for neste forsøk, hvis det blir? Stor klemNei jeg tester ikke mer. Men mensen er kommet, og magefølelsen har hele tiden vært at det ikke har gått.

Det blir nok ikke flere forsøk på oss tror jegUff. Så utrolig leit. Har dere en plan for neste forsøk, hvis det blir? Stor klem![]()
Det blir nok ikke flere forsøk på oss tror jeg![]()
![]()

kan fortsatt ikke tro det. Første gang jeg ser to streker på testen siden ungen som nå er 6 ble født
tenk å få innsett på ungen bursdag og da termin på mannens bursdag, det må jo bare bli bra
lykke til alle sammen Gratulerer så mye! Så hyggelige nyheter etter så mange års prøvingDa var det endelig vår tur til å bli gravide, 1 år inni ivf verden og 4 år som prøver totaltkan fortsatt ikke tro det. Første gang jeg ser to streker på testen siden ungen som nå er 6 ble født
tenk å få innsett på ungen bursdag og da termin på mannens bursdag, det må jo bare bli bra
lykke til alle sammen
Testen er fra i går og i dag, en uke etter innsett av blasto
Herlig! Gratulerer så myeDa var det endelig vår tur til å bli gravide, 1 år inni ivf verden og 4 år som prøver totaltkan fortsatt ikke tro det. Første gang jeg ser to streker på testen siden ungen som nå er 6 ble født
lykke til alle sammen

Fantastisk! Dette var tiltrengte nyheter! Gratulerer så mye!Da var det endelig vår tur til å bli gravide, 1 år inni ivf verden og 4 år som prøver totaltkan fortsatt ikke tro det. Første gang jeg ser to streker på testen siden ungen som nå er 6 ble født
lykke til alle sammen

Da var det endelig vår tur til å bli gravide, 1 år inni ivf verden og 4 år som prøver totaltkan fortsatt ikke tro det. Første gang jeg ser to streker på testen siden ungen som nå er 6 ble født
lykke til alle sammen

Ja, hadde oppstart av nytt fryseforsøk rett etter negativt fryseforsøk i augustHadde du et fryseforsøk rett etter forsøket i august? Så at jeg hadde satt deg på ikke gravid tidligere. Ble litt forvirret. Igjen, gratulerer!![]()
Åh neiDa kan jeg også settes på ikke gravidHadde troa helt til det siste men det gikk dessverre ikke.
Åh neihadde håpet det skulle lykkes for deg!
Blir det nytt forsøk?
skikkelig nedtur.. Har bestemt oss for nytt forsøk så fort som mulig. Tenkte først nei etter det j...uttaket jeg hadde, men har ikke akkurat alderen på min side (hjelper lite å føle seg ung)så ser det som eneste mulighet om jeg skal ha en mulighet til å få barn. Håper bare klinikken kontakter meg snart, føles helt håpløst når de aldri svarer.. Er dere helt bestemt på at det ikke blir flere forsøk?