August

1 perfekt blasto satt inn.:love7
Foreløpig 4 på frys. Får endelig svar i morgen på hvor mange det ble da di ville dyrke noen som var litt treige fram til i morgen. Er iallefall super forøyd med hele 4 blastoer på frys!:notworthy
Testdato 4/9
Herlig, gratulerer som ruger:)
Sa de noe i forhold til smertene/ubehag du har opplevd?

Da har jeg vært på kontroll og skal sette Ovitrelle i kveld. Uttak på onsdag. Kun 2 follikler å se, så jeg kjenner håpet daler. Har kun fått ut 2 og 5 egg på de forrige forsøkene og ingen bra nok til innsett. At det skal være så fordømt vanskelig!
Beklager, men kjente jeg bare måtte blåse ut litt.
Må jo prøve å være positiv, en trenger jo bare det ENE egget.
Sender deg en klem og krysser fingrene for at det er 2 fine egg som blir hentet ut på onsdag:Heartred

Vi har desverre ikke lyktes enda, men en mager trøst er at vårt første forsøk (IVF) ble også avbrutt da ingen ble befruktet. Ved forsøkene i ettertid med ICSI har det ikke vært noe problem med befruktningen, det blir bedre nestegang ❤️ Bare så dumt at man må prøve for å feile, og prosessen blir lenger..

Takk, det er mye trøst bare i å vite at vi ikke er alene om å oppleve dette, og at det er håp for neste runde!

Dere som har vært i noen assistertgrupper før: Er mitt forløp sjeldent? Altså å få 2 barn ut av bare 6 egg fra første behandlingsrunde. Jeg synes det er så mange som har mange bomforsøk her, eller er det bare det at de som det går lett for forsvinner fort fra assistert?
Nei det er ikke sjeldent. Vet om flere som har fått flere barn utav ett uttak. Med mindre egg enn deg også.

1 perfekt blasto satt inn.:love7
Foreløpig 4 på frys. Får endelig svar i morgen på hvor mange det ble da di ville dyrke noen som var litt treige fram til i morgen. Er iallefall super forøyd med hele 4 blastoer på frys!:notworthy
Testdato 4/9
Ååhh:Heartred Det var jo fantastisk! Hang alle med fra befruktninga? Gratulerer med hvertfall 4 på frys:love7

Nei det er ikke sjeldent. Vet om flere som har fått flere barn utav ett uttak. Med mindre egg enn deg også.
Takk for svar. Jeg trodde å sitte igjen med 2 blastocyster var lite, og at det var relativt vanlig å få flere unger ut av første forsøk. Denne gruppas resultater til nå har gitt meg inntrykk av at det er langt vanligere å feile.

Takk for svar. Jeg trodde å sitte igjen med 2 blastocyster var lite, og at det var relativt vanlig å få flere unger ut av første forsøk. Denne gruppas resultater til nå har gitt meg inntrykk av at det er langt vanligere å feile.
Det kommer jo veldig an på hva som gjør at man trenger hjelp. Om det feks er mannen som er problemet, så er det mye lettere å lykkes enn om det er damen som er problemet. Her inne er det vel ofte slik at de som sliter mest skriver mest kanskje. Vet ikke jeg. Og som du sier , de som blir raskt gravid forsvinner raskt ut igjen .

Hei. Da har jeg fått hvilt litt etter egguttak idag. Jeg hadde set ikke veldig bra da. Men nå er det bare litt ømt . De fikk vel ut 9 egg. Spent på tlf imorgen. Så blir det insett på onsdag:D

Ferdig med egguttak. Fikk ut 18 egg:woot::nailbiting::happy093De ringer kun hvis det er noe. Blir noen nervepirrende dager fram til forhåpentligvis innsett på fredag:smiley-angelic001

Ferdig med egguttak. Fikk ut 18 egg:woot::nailbiting::happy093De ringer kun hvis det er noe. Blir noen nervepirrende dager fram til forhåpentligvis innsett på fredag:smiley-angelic001
Så mange! Der må det jo være noen vinnere:-)

Da kan jeg settes på ruger:Heartred
Testdato 5.9.

8
av 9 egg hang med til i dag, så nå har vi 7 blasto på frys:D

Fy søren, jeg er såååå glad og letta nå!

Last edited:
Telefon fra labben istad. :) var 10 vi hadde fått ut i går 2 umodne og det er 6 som er befruktet. Så posetivt så langt:) Innsett i morgen:happy:

Tlf fra riksen i dag kunne fortelle at enda ett egg hadde klart seg, så da endte vi opp med 5 stk på frys. Fra å tenke at jeg sikkert aldri ville få en blasto til nå å ruge på 1 og ha 5 stk på frys er så utrolig god følelse. Nå heier jeg virkelig på oss alle og har en god følelse for august-gruppa her.:smiley-bounce016:cool05

Back
Topp