August

Dizzy, 31 år, barn #1, ICSI #1 (1.forsøk ble avbrytt), Haugesund sykehus, Synarela (siden 21/07) - Gonal F (fra 7/8) - Ovitrelle - Lutinus - Klexane, uttak uke 34. Innsett av blastocyst 28/8. Testdato 7/9

Ikke våget å begi meg innpå her, men jaggu ble det innsett:happy:
Hurra! Gratulerer som ruger:Heartred

Da ble forsøket avbrutt, telefonen kom heldigvis før vi kjørte mot Haugesund. Egget hadde ikke utviklet seg slikt de håpet. Bare å komme over skuffelsen og fortsette med godt mot!

Krysser fingrene for alle som ruger og skal bli rugere snart. Heier på dere:smug:
Huff, så leit!
Du er flink som klarer å se fremover med en gang:):Heartred

Er sååå usikker på om jeg skal teste før denne gangen, eller om jeg skal leve i håpet lengst mulig... :nailbiting:

Hva skal dere gjøre damer? Er 6dpo nå, og 8 dager siden Ovitrelle...

Skal såklart på jobbreise den dagen jeg skal ta blodprøve, så får ikke tatt den før over helga igjen..

Er sååå usikker på om jeg skal teste før denne gangen, eller om jeg skal leve i håpet lengst mulig... :nailbiting:

Skal såklart på jobbreise den dagen jeg skal ta blodprøve, så får ikke tatt den før over helga igjen..
Jeg kjenner selvfølgelig på lysten til å teste til helgen, meen jeg har testet før testdato vært forsøk og fått negativ vær gang, så tror jeg skal prøve å holde meg denne gangen.
Tok test på lørdag, bare for å sjekke om ovitrellen var ute å da var det bare så vidt jeg kunne skimte strek. Så jeg vet iallefall om jeg skulle ta en test at det ikke er den iallefall.

Jeg skal teste ut ovitrelle denne gang :hilarious: gjorde ikke det sist.

Da ble forsøket avbrutt, telefonen kom heldigvis før vi kjørte mot Haugesund. Egget hadde ikke utviklet seg slikt de håpet. Bare å komme over skuffelsen og fortsette med godt mot!

Krysser fingrene for alle som ruger og skal bli rugere snart. Heier på dere:smug:

Ånei så utrolig leit! :Heartred Har du noen på frys eller m0 du gjennom alt på ny?

Jeg orker nok ikke teste før blodprøve. Har styrt så mye med å teste for både eggløsning og graviditet i lange prøveperioder, har deretter testet meg ihjel i ukesvis for å se nedgang i hcg etter abortering, og har drevet med å «teste ut» ovitrelle, telle dager osv, osv. Når jeg skriver dette, kjenner jeg mer og mer at jeg nesten ikke orker synet av graviditetstester. :wtf: Tror bare det er mer belastende å teste før tiden.

Ev. tester jeg dagen før jeg skal inn. Men, hvem vet. Plutselig har jeg testet alikevel. :rolleyes:

Neei, så leit. Godt dere har en til på frys. :love2

Mammalaila, 33 år, barn #1, ICSI #2, St.Olavs, bemfola, cetrotide, lutinus, uttak 26.08/innsett 29.08, 10 egg ut

Skal jeg skrive noe mer? :)

Setter deg på stimulerer foreløpig, og må huske å flytte deg til ruger i morgen regner jeg med. :smiley-bounce012

Lykke til med innsett! :love017

Jeg kjenner selvfølgelig på lysten til å teste til helgen, meen jeg har testet før testdato vært forsøk og fått negativ vær gang, så tror jeg skal prøve å holde meg denne gangen.
Tok test på lørdag, bare for å sjekke om ovitrellen var ute å da var det bare så vidt jeg kunne skimte strek. Så jeg vet iallefall om jeg skulle ta en test at det ikke er den iallefall.
Min ovitrelle ga veldig svak strek 6 dpo Såvidt synlig. 7dpo var den betydelig sterkere. 8 dpo var streken neeesten borte og 9 dpo begynte streken og bli tydeligere pga graviditet. Kan bli forvirret av mindre:-) Jeg tenker for min egen del, så er det best å teste hver dag til ovitrelle eventuelt er helt ute, eller vente til 10dpo som er utenfor den tiden sprøyta kan gi falsk positiv. Jeg kjøpte 10 billigtester fordi jeg synes det er spennende å se når de blir positive:-) Jeg var ikke så veldig spent på om de ble positive.

Jeg orker nok ikke teste før blodprøve. Har styrt så mye med å teste for både eggløsning og graviditet i lange prøveperioder, har deretter testet meg ihjel i ukesvis for å se nedgang i hcg etter abortering, og har drevet med å «teste ut» ovitrelle, telle dager osv, osv. Når jeg skriver dette, kjenner jeg mer og mer at jeg nesten ikke orker synet av graviditetstester. :wtf: Tror bare det er mer belastende å teste før tiden.

Ev. tester jeg dagen før jeg skal inn. Men, hvem vet. Plutselig har jeg testet alikevel. :rolleyes:
Hvorfor tar dere blodprøve? Er det standard der dere blir behandlet? Jeg har aldri målt hcg i blod.

Hvorfor tar dere blodprøve? Er det standard der dere blir behandlet? Jeg har aldri målt hcg i blod.
Ja, her er det hvertfall. :)

Synes det er betryggende å få vite at hcg-nivå ligger på normalt nivå ved en ev. graviditet.

Ja, her er det hvertfall. :)

Synes det er betryggende å få vite at hcg-nivå ligger på normalt nivå ved en ev. graviditet.
Jeg tenker det er greit å ikke miste mer tid fra jobben, så jeg hadde antagelig takket nei. Blir allerede 2 timer fri 3 ganger pga litt reisevei. Innledende ultralyd, innsett, og ultralyd uke 7. Skjønner det kan være fint å få kontrollert at man er innenfor normalen også. Jeg har litt angst for tvillinger, og det vil jo også vises som unormal verdi vil jeg tro.

Vært forsøk ble negativt.

Back
Topp