August

Jeg var på jobb 2 timer etter uttaket, men fikk vondt om jeg satt første dagen. Hadde heldigvis mulighet til å stå. Hadde paracet tilgjengelig. Tok en før jeg dro fra klinikken, men ikke noe mer utover dagen. Dagen etter satt jeg som vanlig på jobb og var ikke plaget. Tenker det er svært individuelt. Jeg tok bare ut 6 egg. Vil tro at om de roter mye mer rundt etter mange egg, så tar det lenger tid å bli smertefri også. Vil tro det kan være overstimulering som gjør at du har vondt så lenge etterpå. Håper det blir bra snart.
Ja. Det har du rett i. Tross alt 21 eggsekker som er tømt og jeg regner med det skaper en del irritasjon i bukhula! Satser på at det blir bedre snart!

Ja. Det har du rett i. Tross alt 21 eggsekker som er tømt og jeg regner med det skaper en del irritasjon i bukhula! Satser på at det blir bedre snart!
Jeg er spent på hvor mange du får på frys:)

Nå er jeg ferdig med uttak! Det gikk kjempebra og jeg er SÅ lettet over å være ferdig!

Fikk ut 14 egg, som er max antall uten at vi blir satt på totalfrys. Veldig fornøyd med det så klart.:D Nå er det bare å krysse fingrene og heie på de små svømmerne! :smiley-angelic001

Nå er jeg ferdig med uttak! Det gikk kjempebra og jeg er SÅ lettet over å være ferdig!

Fikk ut 14 egg, som er max antall uten at vi blir satt på totalfrys. Veldig fornøyd med det så klart.:D Nå er det bare å krysse fingrene og heie på de små svømmerne! :smiley-angelic001
Så bra, masse fine egg! Nå må vi krysse fingre og tær de neste dagene:angelic::angelic::angelic:

Så bra det gikk fint og at du fikk ut så mange egg! Bra du slapp totalfrys❤️

Så bra, masse fine egg! Nå må vi krysse fingre og tær de neste dagene:angelic::angelic::angelic:

Ja, krysser fingrene for deg også! Får du noen oppdateringer i løpet av helga? Her ringer de bare hvis det ikke er noen befruktning, så vi håper jo selvsagt å ikke høre noe! Når skal du tilbake for innsett?

Ja, krysser fingrene for deg også! Får du noen oppdateringer i løpet av helga? Her ringer de bare hvis det ikke er noen befruktning, så vi håper jo selvsagt å ikke høre noe! Når skal du tilbake for innsett?
Ja, de skal ringe meg i morgen for å fortelle hvordan det går og da får jeg også vite dato for innsett:) Nervepirrende dager nå for mange av oss, måtte det bli mange terminspirer ut av dette:Heartblue:Heartpink:Heartblue:Heartpink

Ja, de skal ringe meg i morgen for å fortelle hvordan det går og da får jeg også vite dato for innsett:) Nervepirrende dager nå for mange av oss, måtte det bli mange terminspirer ut av dette:Heartblue:Heartpink:Heartblue:Heartpink
Det er så mange som har uttak i disse tider at jeg sliter litt med å holde folk ifra hverandre. Må bla tilbake med jevne mellomrom. Det er jo like spennende med hver eneste en for seg. Man kan jo si mye om prosentvise sjanser for å lykkes, men for hvert enkelt innsett for seg er jo enten en suksess eller en fiasko. Så jeg krysser fingrene hardt for både vellykket innsett og eskimoer for alle som har uttak denne runden.

Det er så mange som har uttak i disse tider at jeg sliter litt med å holde folk ifra hverandre. Må bla tilbake med jevne mellomrom. Det er jo like spennende med hver eneste en for seg. Man kan jo si mye om prosentvise sjanser for å lykkes, men for hvert enkelt innsett for seg er jo enten en suksess eller en fiasko. Så jeg krysser fingrene hardt for både vellykket innsett og eskimoer for alle som har uttak denne runden.
Enig med deg, håper på det for oss alle:happy:
Veldig mange nå så sliter litt med å holde styr jeg også, må bla til førstesiden for å se. Veldig spennende å følge med da:)

Så fine resultater hos alle! :love7

Blir litt matt av at jeg fikk så få når jeg leser her nå, men sånn har det jo alltid vært. Har normal amh for alder, men er jo ikke en av de heldige som sitter på et digert lager. Fikk i dag telefon om at 4 av 5 er befruktet. Foreløpig ser 3 veldig bra ut, en er treig i avtrekkeren. Dette er helt identisk som sist gang. Første og andre gang hang alle med til dag fem, men bare en av de har blomstret på dag 6. Den som utviklet seg til en nydelig blasto sist, ville ikke en gang feste seg...

Er så redd historien bare gjentar seg. Huff, lurer på om det er lutinusen som prater nå. Vi har uansett gått for pakke med 3 forsøk nå. Håper fallhøyden blir litt mindre da. Får nok bare henge i og stå i det. Utrolig hva vi orker når vi bare vil det nok.

Heia oss!! :Heartbigred

Jeg regnet liksom med å være på siste halvdel av gjengen siden jeg hadde innsett etter midten av august, men jeg er jo blant de første. Litt overraskende først, men ganske naturlig når jeg tenkte mer over at oppstart august betyr oppstart med medisiner for mange.

Ja, du @marithe er jo snart klar for testing! Iih :love017

Det er mange å holde styr på :book1 Gi meg et hint hvis jeg har misset noe!

Back
Topp