LykkeSpire1
Betatt av forumet
Færre egg behøver ikke å være noe dårligere? Det er jo kvaliteten som teller. Mange faktorer som spiller inn, men jeg er sikker på at du har like gode sjanser som oss andreSå fine resultater hos alle!
Blir litt matt av at jeg fikk så få når jeg leser her nå, men sånn har det jo alltid vært. Har normal amh for alder, men er jo ikke en av de heldige som sitter på et digert lager. Fikk i dag telefon om at 4 av 5 er befruktet. Foreløpig ser 3 veldig bra ut, en er treig i avtrekkeren. Dette er helt identisk som sist gang. Første og andre gang hang alle med til dag fem, men bare en av de har blomstret på dag 6. Den som utviklet seg til en nydelig blasto sist, ville ikke en gang feste seg...
Er så redd historien bare gjentar seg. Huff, lurer på om det er lutinusen som prater nå. Vi har uansett gått for pakke med 3 forsøk nå. Håper fallhøyden blir litt mindre da. Får nok bare henge i og stå i det. Utrolig hva vi orker når vi bare vil det nok.
Heia oss!!![]()
Har du fått vite når du får innsett? Lett å overtenke alt mulig, Vi krysser fingre nå for at dette er din tur også

Gi meg et hint hvis jeg har misset noe!