August

Jeg har tatt helt feil, hadde faktisk 4 ut sist gang. Da er jo denne runden bedre! 4 befruktet av 5, og 3 som nå ser veldig bra ut er egentlig toppers.

Hei på deg, berg og dalbanen. :hello

Hurra. Små gleder. :happy:
Så bra!:joyful:
Kvalitet fremfor kvantitet. Jeg fikk ut 13 sist, og fikk kun 2 befruktet.. Så høyt uttak trenger ikke bety baby:yuck:

Krysser fingrene for deg!

Nei, det var derfor jeg tenkte du kanskje trengte å en liten «voice of reason» som minnet deg på det :p Takk for det, er litt gæren selv i dag. Er så livredd for at de skal ringe fra sykehuset og si at ingenting er befruktet! Våknet klokka 05:30 og får ikke sove noe mer nå. Kryss fingrene for en helt stille morgen!
Venter på telefon jeg også, er nok like nervøs. De skal ringe meg uansett for å fortelle hvordan det går men har ikke hørt noe foreløpig:smiley-angelic001

Sist var jeg øm i flere dager, nå hadde jeg uttak i går og kjenner ikke halvparten en gang!:joyful: Er nok veldig individuelt, og som du sier, hvis du var litt overstimulert så er nok det grunnen:) Mener å ha hørt at vi skal holde oss unna ibux i prosessen, og bruke para et som smertelindring? Er ikke helt sikker, men det er det sikkert noen som vet.. :joyful:
Uansett, god bedring - håper du blir fort bedre!:)
Ja. Man skal ikke bruke Ibux i prosessen. Men jeg får ikke innsett før i oktober så da har det ikke noe å si:) det er paracet som er førstevalg, men funker dårlig på sånne magesmerter.

Venter på telefon jeg også, er nok like nervøs. De skal ringe meg uansett for å fortelle hvordan det går men har ikke hørt noe foreløpig:smiley-angelic001

Skulle ønske vi kunne få en oppdatering uansett vi også! Er jo så spent på hvordan det går med eggene! Men vi har i det minste ikke hørt noe, så da regner jeg med at det iallefall er noe som er befruktet! De sa de skulle ringe før kl. 10 hvis de ringte, og nå er jo klokka godt over ti.

Skulle ønske vi kunne få en oppdatering uansett vi også! Er jo så spent på hvordan det går med eggene! Men vi har i det minste ikke hørt noe, så da regner jeg med at det iallefall er noe som er befruktet! De sa de skulle ringe før kl. 10 hvis de ringte, og nå er jo klokka godt over ti.

Da er det veldig bra at de ikke har ringt i dag! Skjønner veldig godt at du skulle ønske du fikk en oppdatering likevel..
Vi fikk telefon nå nettopp, fikk vite at 5 av 9 er blitt befruktet og innsett blir på onsdag. Vi får heller ikke vite noe mer i dagene fremover, så nå håper jeg de klarer seg bra:smiley-angelic001:angelic:

Da er det veldig bra at de ikke har ringt i dag! Skjønner veldig godt at du skulle ønske du fikk en oppdatering likevel..
Vi fikk telefon nå nettopp, fikk vite at 5 av 9 er blitt befruktet og innsett blir på onsdag. Vi får heller ikke vite noe mer i dagene fremover, så nå håper jeg de klarer seg bra:smiley-angelic001:angelic:

Det er jo kjempebra! Da får vi håpe de fortsetter å utvikle seg fint ja :) Vi skal tilbake på innsett allerede mandag, så vi trenger ikke å leve i spenning så fryktelig lenge i første omgang. Håper bare jeg er litt mindre øm til mandag, for det er ikke «open for business» der nede i dag for å si det sånn :dead:

Det er jo kjempebra! Da får vi håpe de fortsetter å utvikle seg fint ja :) Vi skal tilbake på innsett allerede mandag, så vi trenger ikke å leve i spenning så fryktelig lenge i første omgang. Håper bare jeg er litt mindre øm til mandag, for det er ikke «open for business» der nede i dag for å si det sånn :dead:
Godt dere ikke har så mange dager å vente da, blir spennende:) Føler som deg, veldig øm der i dag og stikker/presser litt innimellom. Føler meg veldig oppblåst så trenger noen dager på å få roet ned litt i livmoren nå:joyful:

Ja. Er bedre. Skulle dra på fjellet i helga, men det ble ikke noe av pga vondt i magen. Det er mest vondt når jeg er i aktivitet. Men er nok mye bedre i dag ja. Begynner å bli temmelig lei sofatilværelsen, så godt at det går framover!
Godt du er på bedringens vei.. Føler med deg, jeg fikk sterke smertestillende i går, i dag er jeg bedre heldigvis. Skal egentlig i 30 årslag i kveld, men er fremdeles litt usikker på formen. :bored:

Godt du er på bedringens vei.. Føler med deg, jeg fikk sterke smertestillende i går, i dag er jeg bedre heldigvis. Skal egentlig i 30 årslag i kveld, men er fremdeles litt usikker på formen. :bored:
Ja. Det er ikke bare bare, men det er vel verdt det til slutt:) Håper du kommer deg i 30 årsdag! God bedring til deg og!

Lolloen, 38år barn#2, fryse forsøk, innsett av blastocyte 29.08. Lutinus. Denne gangen skal eg bruke babyklister, brukte det når eg blei gravid med nr 1.

Så bra!:joyful:
Kvalitet fremfor kvantitet. Jeg fikk ut 13 sist, og fikk kun 2 befruktet.. Så høyt uttak trenger ikke bety baby:yuck:

Krysser fingrene for deg!

Det virker så utrolig tilfeldig. Godt du fikk så mye bedre befruktning denne gang! Det ble jo så bra som det kunne blitt, i motsetning til sist. Nå blir det spennende fremover. Har du innsett på mandag?

Mine 4 små er med fortsatt med. Den trofaste embryologen ringte i morges, og det første han sa var «good news». 3 av de har fire celler, det er akkurat slik det skal være, og de er så langt «top quality» Dette er flere stødige enn sist. Det var akkurat det jeg trengte å høre i dag. Takk og lov.

Det virker så utrolig tilfeldig. Godt du fikk så mye bedre befruktning denne gang! Det ble jo så bra som det kunne blitt, i motsetning til sist. Nå blir det spennende fremover. Har du innsett på mandag?

Mine 4 små er med fortsatt med. Den trofaste embryologen ringte i morges, og det første han sa var «good news». 3 av de har fire celler, det er akkurat slik det skal være, og de er så langt «top quality» Dette er flere stødige enn sist. Det var akkurat det jeg trengte å høre i dag. Takk og lov.
Så fantastisk tlf å få! Håper og tror for deg.
Ja, det ble mye bedre resultat her, med icsi i stedet for ivf. Så håper flere av de henger med til innsett på tirsdag:joyful: da er det 5 dagers! Når har du innsett?

Back
Topp