Gratulere! Det var jo fantastiskDa har jeg fått tlf fra Riksen!
Av 11 egg ut var 9 modne, oooooog alle 9 ble befruktet!
Dvs, dyrking til blasto!!![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Gratulere! Det var jo fantastiskDa har jeg fått tlf fra Riksen!
Ja. Det har du rett i. Tross alt 21 eggsekker som er tømt og jeg regner med det skaper en del irritasjon i bukhula! Satser på at det blir bedre snart!Jeg var på jobb 2 timer etter uttaket, men fikk vondt om jeg satt første dagen. Hadde heldigvis mulighet til å stå. Hadde paracet tilgjengelig. Tok en før jeg dro fra klinikken, men ikke noe mer utover dagen. Dagen etter satt jeg som vanlig på jobb og var ikke plaget. Tenker det er svært individuelt. Jeg tok bare ut 6 egg. Vil tro at om de roter mye mer rundt etter mange egg, så tar det lenger tid å bli smertefri også. Vil tro det kan være overstimulering som gjør at du har vondt så lenge etterpå. Håper det blir bra snart.
Jeg er spent på hvor mange du får på frysJa. Det har du rett i. Tross alt 21 eggsekker som er tømt og jeg regner med det skaper en del irritasjon i bukhula! Satser på at det blir bedre snart!
Ja. Det er jeg ogsåJeg er spent på hvor mange du får på frys![]()
Da har jeg fått tlf fra Riksen!

Det er jo kjempe bra!Da har jeg fått tlf fra Riksen!

Det er jo kjempe bra!
Jeg sitter å venter på egguttak nå, spent på hvor mange det blir![]()

Så bra, masse fine egg! Nå må vi krysse fingre og tær de neste dageneNå er jeg ferdig med uttak! Det gikk kjempebra og jeg er SÅ lettet over å være ferdig!
Fikk ut 14 egg, som er max antall uten at vi blir satt på totalfrys. Veldig fornøyd med det så klart.Nå er det bare å krysse fingrene og heie på de små svømmerne!
![]()

Så bra det gikk fint og at du fikk ut så mange egg! Bra du slapp totalfrysNå er jeg ferdig med uttak! Det gikk kjempebra og jeg er SÅ lettet over å være ferdig!
Fikk ut 14 egg, som er max antall uten at vi blir satt på totalfrys. Veldig fornøyd med det så klart.Nå er det bare å krysse fingrene og heie på de små svømmerne!
![]()
Så bra! Da krysser vi fingrene for fine embryoFerdig nå, godt å få det overstått. Vi fikk ut 9 egg, så er veldig fornøyd med det![]()
Lykke til!Det er jo kjempe bra!
Jeg sitter å venter på egguttak nå, spent på hvor mange det blir![]()

Så bra, masse fine egg! Nå må vi krysse fingre og tær de neste dagene![]()
Ja, de skal ringe meg i morgen for å fortelle hvordan det går og da får jeg også vite dato for innsettJa, krysser fingrene for deg også! Får du noen oppdateringer i løpet av helga? Her ringer de bare hvis det ikke er noen befruktning, så vi håper jo selvsagt å ikke høre noe! Når skal du tilbake for innsett?

Det er så mange som har uttak i disse tider at jeg sliter litt med å holde folk ifra hverandre. Må bla tilbake med jevne mellomrom. Det er jo like spennende med hver eneste en for seg. Man kan jo si mye om prosentvise sjanser for å lykkes, men for hvert enkelt innsett for seg er jo enten en suksess eller en fiasko. Så jeg krysser fingrene hardt for både vellykket innsett og eskimoer for alle som har uttak denne runden.Ja, de skal ringe meg i morgen for å fortelle hvordan det går og da får jeg også vite dato for innsettNervepirrende dager nå for mange av oss, måtte det bli mange terminspirer ut av dette
![]()
Enig med deg, håper på det for oss alleDet er så mange som har uttak i disse tider at jeg sliter litt med å holde folk ifra hverandre. Må bla tilbake med jevne mellomrom. Det er jo like spennende med hver eneste en for seg. Man kan jo si mye om prosentvise sjanser for å lykkes, men for hvert enkelt innsett for seg er jo enten en suksess eller en fiasko. Så jeg krysser fingrene hardt for både vellykket innsett og eskimoer for alle som har uttak denne runden.