August 2023

Jeg begynte med nedregulering idag - første sprøyte med gonapeptyl satt :) Var på privat ultralyd for en måned siden og da fant de en 3x3 cm cyste (med blod, fra eggløsning trodde hun). Håper ikke den gir noen problemer. Andre som har hatt cyste ved ferskforsøk?
Jeg hadde cyste når jeg skulle starte opp første runde med synarela husker jeg. De sa den ville bli borte av seg selv mest trolig og den var borte etter 14 dager :)

Her skulle mensen kommet i dag, heldigvis forsinket da jeg må få mensen 29 juli eller senere for å kunne starte opp i begynnelsen av august i styrt syklus ❤️ jeg har gått ned 4.5 kg på 18 dager nå så håper det kan hjelpe litt på ❤️

Her skulle mensen kommet i dag, heldigvis forsinket da jeg må få mensen 29 juli eller senere for å kunne starte opp i begynnelsen av august i styrt syklus ❤️ jeg har gått ned 4.5 kg på 18 dager nå så håper det kan hjelpe litt på ❤️
Gått ned omtrent likt vi da. Godt jobba!

Jeg begynte med nedregulering idag - første sprøyte med gonapeptyl satt :) Var på privat ultralyd for en måned siden og da fant de en 3x3 cm cyste (med blod, fra eggløsning trodde hun). Håper ikke den gir noen problemer. Andre som har hatt cyste ved ferskforsøk?
Jeg har kun hatt en blodcyste på 30 mm (mener det var det han noterte) på fryseforsøk. Den klussa dessverre til hele syklusen min, så istedenfor innsett så stakk de hull på den, og jeg fikk ny syklus fem dager etter det.

Men som sagt, det var jo fryseforsøk.
Håper alt går etter planen for din del :Heartred

Woopwoop, der kom mensen og da er det «bare» 28 dager til oppstart :gen014
Hvordan går det med dere andre?
Wooohooo! Så spennende :hello2
Håper virkelig det går veien for dere denne gangen :Heartred

Jeg er på dag 10 på antibiotika-kuren og håper jeg får ha fryseforsøk i august.:smiley-angelic001 De er tilbake på jobb igjen på klinikken om en uke, ca når jeg venter mensen :happy:

Wooohooo! Så spennende :hello2
Håper virkelig det går veien for dere denne gangen :Heartred

Jeg er på dag 10 på antibiotika-kuren og håper jeg får ha fryseforsøk i august.:smiley-angelic001 De er tilbake på jobb igjen på klinikken om en uke, ca når jeg venter mensen :happy:
Krysser alt som krysses kan for at du får forsøk nå i August :Heartred

Jeg har kun hatt en blodcyste på 30 mm (mener det var det han noterte) på fryseforsøk. Den klussa dessverre til hele syklusen min, så istedenfor innsett så stakk de hull på den, og jeg fikk ny syklus fem dager etter det.

Men som sagt, det var jo fryseforsøk.
Håper alt går etter planen for din del :Heartred
Oi så interessant hvor forskjellig kroppen kan reagere på slike ting (fikk ikke til å svare til alle som hade svart meg) . Min syklus har gått som vanlig til tross for cysten, men jeg har spottet mye i lutealfasen. Får bare krysse fingrene at dette ikke klusser til forsøket! :nailbiting: Først sa de at jeg ikke trengte nedreguleringskontroll, men nå skal jeg ha det allikevel 9. august og det er vel bra ift cysten.

2 uker til oppstart av progynova.. gleder meg ikke til sykemelding og følelsen fyllesyke og ekstrem kvalme hvert sekund av dagen o_O har ny fastlege nå, håper han ikke krangler med meg om behov for sykemelding, da klikker jeg :bag:

Sniker. Hadde cyste ved siste ferskforsøk. Var der ved nedreguleringskontrollen. Husker ikke størrelsen. Begynte med sprøyter samme dag. Men cysten var ikke lenger synlig ved siste ul før uttak. Ble gravid. Riksen.

Nå sitter jeg å venter på å få komme inn til sjekk. Jeg begynte på regulering den 15.07, så dette blir spennende... Håper det er noe utvikling der inne, kjenner mindre denne gangen, er oppblåst da...

Oi så interessant hvor forskjellig kroppen kan reagere på slike ting (fikk ikke til å svare til alle som hade svart meg) . Min syklus har gått som vanlig til tross for cysten, men jeg har spottet mye i lutealfasen. Får bare krysse fingrene at dette ikke klusser til forsøket! :nailbiting: Først sa de at jeg ikke trengte nedreguleringskontroll, men nå skal jeg ha det allikevel 9. august og det er vel bra ift cysten.
Høres fornuftig ut med en kontroll ja, for å være på den sikre siden.
Krysser fingre og tær for at det ikke klusser til noe for deg :love7

Hei alle sammen! Lurte på om noen kunne svare meg på en ting, jeg har nå mitt fjerde innsett (frys) og har fått bytte til estradot plaster istedenfor Progynova. Men på apoteket hadde de leverings vansker og kunne tilby en tysk variant, estramon eller noe sånt. Jeg skulle ha på 3 plaster. De sa på apoteket det var veldig mye. Håper noen vet ❤️

Hei alle sammen! Lurte på om noen kunne svare meg på en ting, jeg har nå mitt fjerde innsett (frys) og har fått bytte til estradot plaster istedenfor Progynova. Men på apoteket hadde de leverings vansker og kunne tilby en tysk variant, estramon eller noe sånt. Jeg skulle ha på 3 plaster. De sa på apoteket det var veldig mye. Håper noen vet ❤️
Det går sikker helt fint. Hvis de tilbyr det som erstatning så er det det samme virkestoffet. Når jeg har gått på estradot 3x100 så har jeg også blir fortalt at det er veldig høy dose. Dette er mest sannsynlig fordi de er vant til at folk bruker disse plasterne for plager i overgangsalderen, da man tar en lavere dose. Så her burde de få bedre kunnskap.

Helt enig med Statistikeren :-) høy dose for der medisinen vanligvis brukes til, men ikke høy dose for vårt formål. Jeg fikk også beskjed om leveringsvansker og fikk også tilbud om den utenlandske medisinen, men den var visst veldig dyr.

Helt enig med Statistikeren :) høy dose for der medisinen vanligvis brukes til, men ikke høy dose for vårt formål. Jeg fikk også beskjed om leveringsvansker og fikk også tilbud om den utenlandske medisinen, men den var visst veldig dyr
Det går sikker helt fint. Hvis de tilbyr det som erstatning så er det det samme virkestoffet. Når jeg har gått på estradot 3x100 så har jeg også blir fortalt at det er veldig høy dose. Dette er mest sannsynlig fordi de er vant til at folk bruker disse plasterne for plager i overgangsalderen, da man tar en lavere dose. Så her burde de få bedre kunnskap.
tusen Takk for svar! :) fikk du noen bivirkninger?

Her gikk kroppen gjennom litt for mye de første fem mnd i år så har tatt en liten pause og prøver oss på et mer naturlig innsett i august.

mamlala - 38 - 3 - Medfem i Johannesburg - kommet ut av telling. 2 år siden vi startet dette søskenforsøket - letrozole (usikker på andre medisiner etter hvert, får se etter kontroll) - UL 31. juli, estimert innsettdato 7. august

Back
Topp