Tigerbaby
Forumet er livet
Tilgangsansvarlig
Assistert-jentene
Himmelbarn
Oktoberlykke 2019
Novemberbarna 19
Jeg er desverre ikke sjokkert at all.Det er noen år siden jeg var hos de, men de er helt klart mest streng ved uttak/oppstart av behandling. Dersom du tar kontroll hos en gyn nærme deg vil de ikke veie deg ved innsett. Dersom du tar kontroll på st Olavs vil de mest sannsynlig veie deg
Jeg veide 2.5 kg for mye en gang på kontroll og ble sendt rett hjem igjen. 5 t I bil. Med tvungen oppfølging fra spl og noen mnd ksrenstid før jeg fikk innsett igjen (de "regnet ut" hvor lang tid jeg trengte å gå ned disse kg og fikk ikke starte på igjen før det). Det var veldig nedverdigende behandling og gjorde mine komplekser for veiing mye verre.
Fortsatt traumer etter forsamtale der med møkkadama som kostet bort endoen min(på stolavs har jeg ikke endo, det bestemte hun) og har derfor aldri før fått behandling for det av dem. Også kastet hun ett blikk på mannen min og sa noe a la "du er feit og snuser derfor blir dere ikke gravid". Fyren hadde ul av testikler fordi prøven var så dårlig at de mistenkte kreft, vi fikk beskjed om at icsi var helt åpenbart.
Også på forsøk så var det visst så mirakuløst bra likevel(3mnd etterpå, ingen livsstilsforandring) at de tok vanlig ivf istedenfor icsi... vi protesterte til ingen nytte . 2/13 befruktet, 1 insett dag 2 og ingen på frys.