Ja, for du skal ha lang protokoll, jaHååper virkelig på så kort tid som mulig til neste uttak! Hvilken klinikk er det igjen? Jeg slutter alltid på medisiner sånn 11/12 dpo, jeg
Og så tar jeg gjerne blodprøven én dag tidligere enn de har bedt meg om. Har foreløpig ikke blitt konfrontert med det, men tenker jeg bare kjører en «åååh, jeg var sikker på at det var i dag, jeg», hvis de skulle ta det opp.
Tipper sterkt de kjører på med lang protokoll, hadde 3 av 4 egguttak med lang sist.
Hører til i Porsgrunn
Ja, gidder neppe gå på medisiner til lengre enn 14 dpo. Og sender de melding om en ukes tid, onsdag ish.
Hååper virkelig på så kort tid som mulig til neste uttak! Hvilken klinikk er det igjen? Jeg slutter alltid på medisiner sånn 11/12 dpo, jeg
Og så tar jeg gjerne blodprøven én dag tidligere enn de har bedt meg om. Har foreløpig ikke blitt konfrontert med det, men tenker jeg bare kjører en «åååh, jeg var sikker på at det var i dag, jeg», hvis de skulle ta det opp.

blir en lang dag
Nå er dette bare en personlig anekdote, og egentlig revnende likegyldig og irrelevant for deg