August 2021

Jeg fikk begynne på nytt forsøk i Porsgrunn rett på neste syklus etter innsett. Men det er lang protokoll da. Tipper uansett ikke du må vente altfor lenge:love2
De ville ikke godta min negative test før 16 dager etter innsett selv om jeg sa jeg hadde fått mensen, og da vil det jo allerede være for seint å starte på stimulering påfølgende syklus :hungover: Jeg ble så forbanna, for ser jo forskjell på Lutinus-blødning og mensen at jeg tilslutt sendte et bilde av bindet mitt når de sa jeg måtte fortsette på Lutinus fordi jeg ikke kunne vite at det var mensen. Men hallo - ved 14 dpo, negativ test OG andre dag med kraftig mensblødning er det jo virkelig ikke noe å lure på. De var enig når de fikk bilder :laughing002 Må bare le av hvor psyko man blir i denne prosessen:laughing001
Håper fortsatt for deg denne runden da:love7

Men jeg skjønte det slik at du da begynner med spray nå i september? Det er jo supert ❤️

❤️❤️❤️❤️

Hva blir veien videre for dere?

Heldigvis rett videre på fryseforsøk! :Heartred Vi kjører parallelt på to klinikker (Riksen og Medicus) for å slippe unødvendig venting mellom forsøkene. Men dette er siste vi har på frys, så etter det blir det nok litt venting.

Heldigvis rett videre på fryseforsøk! :Heartred Vi kjører parallelt på to klinikker (Riksen og Medicus) for å slippe unødvendig venting mellom forsøkene. Men dette er siste vi har på frys, så etter det blir det nok litt venting.

Håper for deg :)

Her blir det nye uttak, hadde håpet vi slapp det denne gangen, men men. Håper vi i det minste får noe på frys ved neste uttak.

Håper for deg :)

Her blir det nye uttak, hadde håpet vi slapp det denne gangen, men men. Håper vi i det minste får noe på frys ved neste uttak.

Krysser alle fingre for neste uttak :Heartred Vet du når der blir?

Krysser alle fingre for neste uttak :Heartred Vet du når der blir?

Nei, må jo vente til neste uke me då "få lov" til å melde inn mens. Men slutter på medisiner i helgen (14-15 dpo), gidder ikke kjøpe nye eller sette unødvendig mange fragmin i magen.

Men Sofia87 fikk gå rett på, så håper veldig oppstart med spray i løpet av september med uttak i november :)

Ved mitt forrige forsøk og svangerskap fikk jeg veldig ømme og store brystvorter, brukte da lutinus. Lutinus er kjent for akkurat dette. Har tatt lutinus x3 fra innsett og er i dag dpo10. Men kjenner virkelig ikke til noe av ømme bryster. Er dette et dårlig tegn....? Ift testing ønsker jeg ikke å test før dpo13 for å vente nærmest mulig nøyaktig resultat. Men spekulerer og vurderer hele tiden likevel :wacky:

Last edited:
15 dpo. Det er nok kjemisk det her :sad010

Vedlegg

• A921E144-E6D5-434A-B44B-23E42EFF3ECD.jpeg
    A921E144-E6D5-434A-B44B-23E42EFF3ECD.jpeg
    862,8 KB · Visninger: 121
Nei, må jo vente til neste uke me då "få lov" til å melde inn mens. Men slutter på medisiner i helgen (14-15 dpo), gidder ikke kjøpe nye eller sette unødvendig mange fragmin i magen.

Men Sofia87 fikk gå rett på, så håper veldig oppstart med spray i løpet av september med uttak i november :)

Ja, for du skal ha lang protokoll, ja :Heartred Hååper virkelig på så kort tid som mulig til neste uttak! Hvilken klinikk er det igjen? Jeg slutter alltid på medisiner sånn 11/12 dpo, jeg :hilarious: Og så tar jeg gjerne blodprøven én dag tidligere enn de har bedt meg om. Har foreløpig ikke blitt konfrontert med det, men tenker jeg bare kjører en «åååh, jeg var sikker på at det var i dag, jeg», hvis de skulle ta det opp.

Ååh, jeg håper du tar feil :Heartred:Heartred:Heartred Er det ingen stigning fra gårsdagen?
Den er nok hakket sterkere, men tok en tidligtest fra Metode også og den streken var så svak at jeg umulig kan ha hcg på over 100! Skal ta blodprøve kl 11, så er det bare å vente på resultat :nailbiting: blir en lang dag :hilarious: Trøster meg med at vi har en til på frys :Heartred

Den er nok hakket sterkere, men tok en tidligtest fra Metode også og den streken var så svak at jeg umulig kan ha hcg på over 100! Skal ta blodprøve kl 11, så er det bare å vente på resultat :nailbiting: blir en lang dag :hilarious: Trøster meg med at vi har en til på frys :Heartred
Sniker litt fra terminforumet. Jeg fikk denne 15dpo etter IVF, synes heller ikke den var så sterkt! Og så fikk jeg litt hetta fordi jeg ikke så stigning annenhver dag, mine tester steg først synlig hver tredje dag. Men nå er jeg altså 12 uker på vei og alt har sett perfekt ut på UL både ved 7 og 10 uker.

Vet ikke om du har satt inn fersk eller fryst, men de sier jo også at frys gjerne kan feste seg litt sent.

Vedlegg

• A8ACCED6-5FA5-4DAF-B35B-64E1C4156C2C.jpeg
    A8ACCED6-5FA5-4DAF-B35B-64E1C4156C2C.jpeg
    461,4 KB · Visninger: 121
Sniker litt fra terminforumet. Jeg fikk denne 15dpo etter IVF, synes heller ikke den var så sterkt! Og så fikk jeg litt hetta fordi jeg ikke så stigning annenhver dag, mine tester steg først synlig hver tredje dag. Men nå er jeg altså 12 uker på vei og alt har sett perfekt ut på UL både ved 7 og 10 uker.

Vet ikke om du har satt inn fersk eller fryst, men de sier jo også at frys gjerne kan feste seg litt sent.
Takk for at du deler :Heartred Har satt inn fryst! Men forrige innsett hadde jeg omtrent like sterk strek på Babyplan og bare hcg på 27. Derfor tenker jeg at det kommer til å ligge på ca det samme nå! Håper selvfølgelig jeg tar feil :happy:

Takk for at du deler :Heartred Har satt inn fryst! Men forrige innsett hadde jeg omtrent like sterk strek på Babyplan og bare hcg på 27. Derfor tenker jeg at det kommer til å ligge på ca det samme nå! Håper selvfølgelig jeg tar feil :happy:
Krysser fingrene for deg!

Back
Topp