August 2021

Endelig er jeg hjemme etter en lang og fin sommerdag og kan oppdatere gjengen her inne!

Jeg ruger nå på en perfekt blastocyst. Innsettet i dag gikk så fint. Syns det gikk fint forrige gang også, men denne gangen gikk det bare enda bedre. Merker at det hjelper å ha vært gjennom dette en gang før! Litt lavere skuldre. Nå var den forrige blastocysten jeg fikk satt inn også en 4AA og det endte jo kjemisk så akkurat det med kvalitet tar jeg med en klype salt, men tenker at det uansett ikke kan skade ;)

Fikk dessverre ingen på frys denne gangen heller, men kan nesten ikke klage over det når jeg sitter her og ruger! :chicken:
Gratulerer! :love7 Krysser fingrene!

Tok en CB i morges, og som spekulert litt før her - Det er nok Make Sure sine tester som nok bare har lite farge!
Teststreken på CB helt klar og fin, og nesten sterkere enn kontrollstreken! :Heartblue:Heartblue:Heartblue:Heartblue:Heartblue
Da er det nesten sånn at jeg tør å hviske det for meg selv :hilarious:

Edit: Skrev kontrollstrek, men mente den vannrette streken...

Vedlegg

• 63B90DB0-D843-4F70-851D-285AB33140BF.jpeg
    63B90DB0-D843-4F70-851D-285AB33140BF.jpeg
    1 MB · Visninger: 121
Last edited:
Tok en CB i morges, og som spekulert litt før her - Det er nok Make Sure sine tester som nok bare har lite farge!
Teststreken på CB helt klar og fin, og nesten sterkere enn kontrollstreken! :Heartblue:Heartblue:Heartblue:Heartblue:Heartblue
Oioioi, se det ja :D:D:D Gratulerer!! Dette ser jo veldig lovende ut :love7

Gratulerer så mye:Heartred:Heartred Fantastisk!

Jeg tror kanskje ikke dette går veien :( Føler streken er for svak til å være 14 dpo. Mener å huske at streken var ca like sterk som denne da jeg hadde kjemisk og da var hcg på 27. Hadde litt trua denne gangen, men føler det burde være en mer markant økning på testene!

Vedlegg

• AA9D041F-A585-45B2-9F5F-FA80020735BA.jpeg
    AA9D041F-A585-45B2-9F5F-FA80020735BA.jpeg
    188,9 KB · Visninger: 135

Gratulerer! Dette ser bra ut!

Jeg tror kanskje ikke dette går veien :( Føler streken er for svak til å være 14 dpo. Mener å huske at streken var ca like sterk som denne da jeg hadde kjemisk og da var hcg på 27. Hadde litt trua denne gangen, men føler det burde være en mer markant økning på testene!

Ååååh, krysser fingrene for at dette går din vei likevel!

Har lignende erfaring som deg med kjemisk så hadde nok også vært tryggere om streken var sterkere, men samtidig så vet vi at vi produserer hcg forskjellig. Skal du teste med blodprøve snart?

Ååååh, krysser fingrene for at dette går din vei likevel!

Har lignende erfaring som deg med kjemisk så hadde nok også vært tryggere om streken var sterkere, men samtidig så vet vi at vi produserer hcg forskjellig. Skal du teste med blodprøve snart?
Takk, jeg håper også at jeg tar feil :) Blodprøve i morgen, så regner med jeg har resultatet fredag morgen!

Ååå, håper så for deg! :Heartred
Krysser alt jeg har!

Negativ idag 11 dpo, så da får vi se "frem" mot nye forsøk og uttak..

Edit: Skrev kontrollstrek, men mente den vannrette streken...

Shit, så fantastisk :D:Heartred Gratulerer så mye med skikkelig strek!

Hvilken dpo tester dere? Jeg er i dag på dpo9, er anbefalt dpo16.

Uten Ovitrelle begynner jeg som regel 8 dpo. Med Ovitrelle begynner jeg tidligere for å teste den ut :p

Hmm har du bilde av dem ved siden av hverandre? Jeg er foreløpig veldig optimistisk på dine vegne :happy::Heartred Men skjønner bekymringen!

Hmm har du bilde av dem ved siden av hverandre? Jeg er foreløpig veldig optimistisk på dine vegne :happy::Heartred Men skjønner bekymringen!
Her er 12, 13 og 14 dpo. Er jo fin stigning fra 12-14 dpo, men jeg synes fortsatt den er for svak! :( Skal ikke gi opp helt enda, men har ikke helt godfølelsen lenger.

Vedlegg

• 4846FC07-CBCA-483E-82B6-EF19B2DAF7D3.jpeg
    4846FC07-CBCA-483E-82B6-EF19B2DAF7D3.jpeg
    418,9 KB · Visninger: 119
Her er 12, 13 og 14 dpo. Er jo fin stigning fra 12-14 dpo, men jeg synes fortsatt den er for svak! :( Skal ikke gi opp helt enda, men har ikke helt godfølelsen lenger.

Huff, det er så vanskelig å si :Heartred Når er blodprøve? Blir sikkert fint å vite faktisk hcg-nivå!

Huff, det er så vanskelig å si :Heartred Når er blodprøve? Blir sikkert fint å vite faktisk hcg-nivå!
Ja, det er umulig å vite. Skal ta blodprøve i morgen, så regner med jeg har svaret på fredag :love2

Back
Topp