Åå, håper den holder
Har tatt ovitrelle, men testet den ut. Blenda test i går. Den nederste er fra idag.
Jeg har faktisk blitt lurt av Ovitrellestreker som har sunket og steget i styrke, men jeg vil jo si at det ser veeeldig lovende ut! Heia heia

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Åå, håper den holder
Har tatt ovitrelle, men testet den ut. Blenda test i går. Den nederste er fra idag.

Jeg har faktisk blitt lurt av Ovitrellestreker som har sunket og steget i styrke, men jeg vil jo si at det ser veeeldig lovende ut! Heia heia![]()

Jeg har faktisk blitt lurt av Ovitrellestreker som har sunket og steget i styrke, men jeg vil jo si at det ser veeeldig lovende ut! Heia heia![]()
Jeg tenkte kanskje teste ut Ovitrelle denne gangen om jeg kommer så langt som til innsett, men hvordan vet du at det var Ovitrelle og ikke kjemisk som gjorde at streken endret styrke?
Fint om dere husker sitere meg på endringer av førsteinnlegget![]()
Beste innsettet på Riksen så langt! Superhyggelig lege som tok skikkelig hensyn til at de to siste innsettene har vært fryktelig knotete og gitt meg mye bekymring i etterkant. Ga meg til og med en liten UL på slutten for å vise at den lille var trygt plassert inne i livmoren
Det betyr så ufattelig mye å bli møtt på den måten - uavhengig av hva som blir utfallet.Jeg rugerBeste innsettet på Riksen så langt! Superhyggelig lege som tok skikkelig hensyn til at de to siste innsettene har vært fryktelig knotete og gitt meg mye bekymring i etterkant. Ga meg til og med en liten UL på slutten for å vise at den lille var trygt plassert inne i livmoren
Det betyr så ufattelig mye å bli møtt på den måten - uavhengig av hva som blir utfallet.

Hehe, takk! Vi får håpeSå bra du fikk til innsett denne syklusen! Håper alt styret er verdt det![]()

Tja, godt spørsmål. Det kan jo vært en slags minikjemisk, men det har liksom bare vært én dag med sterkere test, så har tenkt at det skyldes variasjon i testene/konsentrasjon i urinen eller lignende. Slik så det f.eks ut sist syklus - tydelig sterkere 8 dpo (i midten), men så mye svakere igjen 9 dpo (nederst).

HurraJeg rugerBeste innsettet på Riksen så langt! Superhyggelig lege som tok skikkelig hensyn til at de to siste innsettene har vært fryktelig knotete og gitt meg mye bekymring i etterkant. Ga meg til og med en liten UL på slutten for å vise at den lille var trygt plassert inne i livmoren
Det betyr så ufattelig mye å bli møtt på den måten - uavhengig av hva som blir utfallet.
Og så deilig at du ble så godt tatt vare på. Jeg heier på den lille eskimoen med alt jeg har!Gratulerer, krysser fingrene
Så godt å høre, har mye å si hvordan man blir møtt og det er jo så viktig å føle seg trygg i slike situasjoner![]()
Gratulerer med vel overstått innsett! Så godt når det går over all forventning
Og takk for at du la ved bilde av testene! Nå skjønner jeg hva du mener. Jeg har aldri testet slik før, men jeg hadde kjemisk på forrige forsøk. Derfor ble jeg litt nysgjerrig her![]()
HurraOg så deilig at du ble så godt tatt vare på. Jeg heier på den lille eskimoen med alt jeg har!
Er så fint at vi kan heie på hverandre her inne!
Og lære av hverandre Har du testet i dag?Ja tør ikke tro på noe enda, får teste noen dager til å se![]()
Har du testet i dag?![]()
kan ikke tro det 
Jaa streken er tydeligere og prøvde en digital ogsåkan ikke tro det
![]()

Åååh! Så spennende! Håper denne sitter hele veien!
Du er 10 dpo i dag?![]()

10dpo jaSe der ja, det er jo kjempefin stigning fra i gårJaa streken er tydeligere og prøvde en digital ogsåkan ikke tro det
![]()
Gratulerer med positiv digital. Nå må lille spire bare klamre seg fast!
Kjempe fin stigning!Jaa streken er tydeligere og prøvde en digital ogsåkan ikke tro det
![]()
Se der ja, det er jo kjempefin stigning fra i gårGratulerer med positiv digital. Nå må lille spire bare klamre seg fast!
![]()
Kjempe fin stigning!![]()

Jaa streken er tydeligere og prøvde en digital ogsåkan ikke tro det
![]()

Jeg kan settes på ikke gravid
Dag to med kraftig blødning nå - er også 14dpo.
Men klinikken sier jeg skal fortsette med Lutinus til testdato som er onsdag neste uke - 16 dager etter innsett av blasto. Er så lei meg, det ødelegger jo for å begynne på ny runde med stimulering denne syklusen
8 mnd - 2 uttak og 2 innsett. Føler vi aldri aldri aldri kommer i mål. Beklager sutrete innlegg - er bare så utrolig lei av følelsen av at klinikken ikke vil vi skal få dette til![]()
Det må være lov å sutre litt nå, tenker jeg.