August 2020 ✨

Smertefullt uttak i dag, fikk ut 19 egg - kjempefornøyd! Men med varierende størrelser, så gjenstår å høre i morgen hvor mange som er modne og blir befruktet. Er veldig mørbanket, redd jeg blir overstimulert denne gangen også:(

Hører vel ikke til her lenger siden det er siste dagen i august, så bør vel kanskje flytte til september eller?

Smertefullt uttak i dag, fikk ut 19 egg - kjempefornøyd! Men med varierende størrelser, så gjenstår å høre i morgen hvor mange som er modne og blir befruktet. Er veldig mørbanket, redd jeg blir overstimulert denne gangen også:(

Hører vel ikke til her lenger siden det er siste dagen i august, så bør vel kanskje flytte til september eller?

Så kjipt med et smertefullt uttak! Det hadde jeg og :( ble veeeeldig øm og oppblåst etterpå, men var heldigvis ikke overstimulert! Men hadde mye blod i eggstokkene!

Det bestemmer du selv :)

B545D1CE-B9D9-4A5B-98B6-61FB43C24EC5.jpeg

Da flytter jeg meg selv over på gravid ❤️ Sykt bra uttelling på august-gruppa til nå! Mange gravide ❤️ Og forhåpentligvis blir det enda flere!

Da ruger jeg! :D Hører vel strengt tatt hjemme under septembergruppa, men har jo gått på medisin nå i en liten evighet så jeg tror vi bare omtaler dette som prosjekt FER August 2020.

Last edited:
Da ruger jeg! :D Hører vel strengt tatt hjemme under septembergruppa, men har jo gått på medisin nå i en liten evighet så jeg tror vi bare omtaler dette som FER August 2020.
Jeg blir snart i samme bås (fredag), usikker på hvor jeg burde høre hjemme. Føler meg egentlig som en del av begge grupper:)

Så kjipt med et smertefullt uttak! Det hadde jeg og :( ble veeeeldig øm og oppblåst etterpå, men var heldigvis ikke overstimulert! Men hadde mye blod i eggstokkene!

Det bestemmer du selv :)

Ja uff, jeg er skikkelig dårlig, så føler allerede nå at dette går mot overstimulering..
Ok, tror jeg blir her jeg da:)

Hyggelig telefon å få i dag. Av 19 egg er 7 egg befruktet!:Heartred Er ganske dårlig, så er redd jeg blir overstimulert denne gangen også. Så lenge jeg slipper å bli like dårlig som sist med innleggelse, og så lenge noen av eggene har god kvalitet til å fryses ned, skal jeg ikke ta helt på vei fordi jeg ikke får innsett denne gangen..

Tørr endelig si jeg er gravid:Heartred 4+2 og tok denne testen i dag:happy:

Vedlegg

• EF223E6B-B2F1-4AE1-8F9E-449842BF53A6.jpeg
    EF223E6B-B2F1-4AE1-8F9E-449842BF53A6.jpeg
    10,9 KB · Visninger: 99
Back
Topp