Svakere test igjen i gårHvordan går det med deg og testingen Starlight?har tenkt på deg!
Skjønner ingenting..Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Svakere test igjen i gårHvordan går det med deg og testingen Starlight?har tenkt på deg!
Skjønner ingenting..Jeg har innsett 14.15, så håper jo ikke på en telefon i morgen. Stresser litt siden vi fikk ut så få egg, men det er ikke annet jeg kan gjøre enn å håpe. Er ikke helt god i kroppen etter uttaket , de prøvde så lenge på den ene siden så øm og vondt. Magen ser ut som en fotball med for mye luft![]()
Svakere test igjen i gårSkjønner ingenting..
Haha, kan glemme buksen i dagEr jo et veldig godt tegn at alle lot seg befrukte!! Men forstår at du stresserNå er det ikke lenge til vi får mer informasjon i hvertfall. Jeg syntes det er verst og ikke vite!!
Er ganske øm selv, men kjenner jeg er bedre i dag heldigvis. Jeg har vært lite oppblåst denne gangen, kanskje pga at jeg fikk Menopur og ikke Gonal F. Så tenkte jeg skulle prøve å gå på meg en bukse i dag :-D
De sa de kom til å ringe om det ikke hadde overlevd noen, men vi kunne også få en telefon om en hadde overlevd. For da ønsket de dyrke den til blasto. Om to utviklet seg bra ønsket de sette inn i morgen, så den telefon som ringer i morgen blir grusom spennende 
Haha, kan glemme buksen i dagDe sa de kom til å ringe om det ikke hadde overlevd noen, men vi kunne også få en telefon om en hadde overlevd. For da ønsket de dyrke den til blasto. Om to utviklet seg bra ønsket de sette inn i morgen, så den telefon som ringer i morgen blir grusom spennende
![]()
Takk det sammeMasse lykke til. Hold oss oppdatert![]()
Svakere test igjen i gårSkjønner ingenting..
Spennende9 dpo!!! samme dag som jeg fikk svak positiv med (forhåpentligvis) storesøssStreken er rosa og kom med en gang
Vis vedlegget 334289
Såååå gøy. Krysser fingrene for en sterkere i morgen. Gratulerer så mye9 dpo!!! samme dag som jeg fikk svak positiv med (forhåpentligvis) storesøssStreken er rosa og kom med en gang
Vis vedlegget 334289
9 dpo!!! samme dag som jeg fikk svak positiv med (forhåpentligvis) storesøssStreken er rosa og kom med en gang
Vis vedlegget 334289
Å! Gratulerer9 dpo!!! samme dag som jeg fikk svak positiv med (forhåpentligvis) storesøssStreken er rosa og kom med en gang
Vis vedlegget 334289

Siste dag i august så flytter over til sep. Da er jeg ruger til et perfekt 8 delt egg. Og kanskje tosom klarer utvikle seg frem til onsdag blir lagt påfrys.![]()

Tusen takkKjempebra! Lykke til med rugingen![]()
Herregud så spennende!! Gratulerer9 dpo!!! samme dag som jeg fikk svak positiv med (forhåpentligvis) storesøssStreken er rosa og kom med en gang
Vis vedlegget 334289
Når tenker du å ta en ny test? Herregud så spennende!! GratulererNår tenker du å ta en ny test?
![]()
Hurra!! Veldig glad på dine vegneHar tatt mange flere, hehe! Og de stiger så fint atteVis vedlegget 334367
Så tenker digital i morgen!