August 2020 ✨

Jeg har innsett 14.15, så håper jo ikke på en telefon i morgen. Stresser litt siden vi fikk ut så få egg, men det er ikke annet jeg kan gjøre enn å håpe. Er ikke helt god i kroppen etter uttaket , de prøvde så lenge på den ene siden så øm og vondt. Magen ser ut som en fotball med for mye luft:wtf::yuck::p

Er jo et veldig godt tegn at alle lot seg befrukte!! Men forstår at du stresser :-) Nå er det ikke lenge til vi får mer informasjon i hvertfall. Jeg syntes det er verst og ikke vite!!

Er ganske øm selv, men kjenner jeg er bedre i dag heldigvis. Jeg har vært lite oppblåst denne gangen, kanskje pga at jeg fikk Menopur og ikke Gonal F. Så tenkte jeg skulle prøve å gå på meg en bukse i dag :-D

Er jo et veldig godt tegn at alle lot seg befrukte!! Men forstår at du stresser :) Nå er det ikke lenge til vi får mer informasjon i hvertfall. Jeg syntes det er verst og ikke vite!!

Er ganske øm selv, men kjenner jeg er bedre i dag heldigvis. Jeg har vært lite oppblåst denne gangen, kanskje pga at jeg fikk Menopur og ikke Gonal F. Så tenkte jeg skulle prøve å gå på meg en bukse i dag :-D
Haha, kan glemme buksen i dag:dead:De sa de kom til å ringe om det ikke hadde overlevd noen, men vi kunne også få en telefon om en hadde overlevd. For da ønsket de dyrke den til blasto. Om to utviklet seg bra ønsket de sette inn i morgen, så den telefon som ringer i morgen blir grusom spennende :arghh:

Haha, kan glemme buksen i dag:dead:De sa de kom til å ringe om det ikke hadde overlevd noen, men vi kunne også få en telefon om en hadde overlevd. For da ønsket de dyrke den til blasto. Om to utviklet seg bra ønsket de sette inn i morgen, så den telefon som ringer i morgen blir grusom spennende :arghh:

Masse lykke til. Hold oss oppdatert :-)

9 dpo!!! samme dag som jeg fikk svak positiv med (forhåpentligvis) storesøss ❤️ Streken er rosa og kom med en gang ❤️

9A0154F0-55BF-4D70-AAB5-E39C16D0C030.jpeg

Siste dag i august så flytter over til sep. Da er jeg ruger til et perfekt 8 delt egg. Og kanskje tosom klarer utvikle seg frem til onsdag blir lagt påfrys. ❤️

Tredje UL, etter 4 dager med økt dose Gonal F (nå 150 ie)- 2 follikler over 20 cm, resten (14 stk) mellom 10 og 18. To dager til med stimulering, egguttak på fredag.

September, here I come!

Herregud så spennende!! Gratulerer :smiley-bounce016 Når tenker du å ta en ny test? ❤️

Har tatt mange flere, hehe! Og de stiger så fint atte :D
07BA7A8B-DACF-4EF2-AF30-A012128B3782.jpeg

Så tenker digital i morgen!

Back
Topp