August 2020 ✨

aninewe

Gift med forumet
Assistert-jentene
Junilykke2018
MayDay2021
Regner med det er andre som venter på oppstart i august pga. sommerstengt klinikk eller andre grunner :) så jeg lager en tråd.

Skriv inn Nick, alder, forsøk#, barn#, klinikk, uttak/innsett og medisin

Så prøver jeg å oppdatere underveis :)

Venter på oppstart/innsett:

Stimulerer:

Ruger:

Gravid:

Koos, 33, forsøk #1, barn #1 Medicus - Bemfola, Fyremadel, Ovitrelle, Duphaston. Medisinstart 29.07 – kort protokoll.

Smuta, 39, PP28/IVF#3 (4. stimulering), barn#2, Hausken, lang protokoll, DHEA, Synarela, Fostimon, Ovitrelle, Lutinus, Klexane, Prednisolon.
Oppstart 08.07, kontroll før oppstart sprøyter 29.07, første UL 07.08.

1987-tausa - 32 år - forsøk #2 (tre innsett på forsøk 1) - barn #1 - Hausken - ivf naturlig syklus - Menopur, Fyremadel, Ovitrelle og deretter Lutinus, Klexane og Prednisolon ved eventuelt innsett.

Aninewe, 27, fryseforsøk #2, barn #2, st olavs, innsett ca uke 34/35, naturlig syklus med cyclogest

AstroNautet - 35 år (36 i september) - forsøk 7 - biologisk barn 1 (men medmor til tvillinger) - Medicus i Oslo - innsett av fryst 5 dagers embryo i naturlig syklus, får Prednisolon pga endiometriose, klexane pga Leiden mutasjon og SA, og vil få ovitrelle for el.

Avbrutt/totalfrys:
Signy 37, IVF#3 fryseforsøk, Innsett #9 barn #2, St. Olavs, innsett ca uke 35, naturlig syklus med cyclogest.

Jente88,32 år, fryseforsøk 2, barn2, Porsgrunn, letrozol, fostimon og lutinus.Innsett ca uke 34, ultralydkontroll foroppstart 4/8

Merri87, 33, Fryseforsøk #1, Barn #1, Hausken, Innsett ca uke 34, Naturlig syklus.

Iselilja, 29, barn #1 forsøk #3, klinikk Hausken, metformin, menopur, fyremadel, ovitrelle/gonapeptyl, lutinus, egguttak uke 33

Micron, 30, forsøk#1, barn#1, Fertilitetssenteret, uttak med planlagt totalfrys da jeg må ha en operasjon før innsett, medisin: gonal-f + fyrmadel og ovitrelle

Jakten på Kirsebæret, Syklusstart ca 11 august, ferskforsøk nummer 1 i mitt liv, 37 år, 3 barn fra før. Skal få det gjort hos Medicus Oslo.

Atila, 31 år, B1, IVF-forsøk 2, Haukeland, Rekovelle, Fyremadel, Ovitrelle, Lutinus. Oppstart ca. uke 34.

Ikke gravid:
☆Starlight☆ - 33år - B#2 - ICSI#4 - innsett#7 - Hausken - Metformin, Menopur, Fyremadel, Lutinus, Albyl-e, Klexane, Prednisolon -
Oppstart ca uke 32

Apekatten, 31, fryseforsøk #2, barn #1, medicus oslo, innsett ca midt i august, naturlig syklus (støttebehandling ikke bestemt)

Isola90, 30, fryseforsøk #2, barn #2, haugesund, innsett ca uke 34/35, naturlig syklus med femar.

CookieDough, 34 år, forsøk 2, barn 1 , Hausken Oslo, FER. Uvisst når men siste halvdel av august. Styrt syklus

Nyprøver2020, Forsøk 3, Porsgrunn , Menopur , fyremadel og ovitrelle, uttak nå på fredag 28.8 og planlagt innsett 2.9 om alt går bra

Fiiol - barn #1 ivf #6 - innsett #10 - Hausken - AB, progynova, bemfola, lutinus, intralipid. Går på progynovanå, sprøytestart uke 34.

Ikke oppdatert:
Landus, 29, barn#1, Karolinska, Menopur, Fyremadel, Otrivelle, Lutinus. Medisinstart 01/08 og uttak uke 33

Babywish 35-år, barn 1, forsøk nr 2, medisinstart med menopur 28/8, ovitrelle. Resten ikke bestemt
 
Last edited:
Aninewe, 26, fryseforsøk #2, barn #2, st olavs, innsett ca uke 34/35, naturlig syklus med cyclogest.
 
Jeg venter også på nytt forsøk i august:)

Isola90, 30, fryseforsøk #2, barn #2, haugesund, innsett ca uke 34/35, naturlig syklus med femar
 
Norri, 29, fryseforsøk #2, barn #1, UNN, innsett ca uke 35, naturlig syklus med lutinus

Mulig jeg må over i sept. da jeg ikke aner hvordan syklus er etter sa, men holder meg her enn så lenge :D
 
Regner med det er andre som venter på oppstart i august pga. sommerstengt klinikk eller andre grunner :) så jeg lager en tråd.

Skriv inn Nick, alder, forsøk#, barn#, klinikk, uttak/innsett og medisin

Så prøver jeg å oppdatere underveis :)

Venter på oppstart/innsett:
Aninewe, 26, fryseforsøk #2, barn #2, st olavs, innsett ca uke 34/35, naturlig syklus med cyclogest.

Stimulerer:

Ruger:

Gravid:

Avbrutt/mislykket:

Ikke oppdatert:
Er det en tråd for Juli?
 
Kaster meg med her :) takk for at du opprettet tråd!

Apekatten, 31, fryseforsøk #2, barn #1, medicus oslo, innsett ca midt i august, naturlig syklus (støttebehandling ikke bestemt).
 
Måtte inn og kopiere fra mars/april nå. Forrige uttak var planlagt uke 10. Det ble ikke noe av, så håper på lykken nå:happy:

Landus, 29, barn#1, Karolinska, Menopur, Fyremadel, Otrivelle, Lutinus

Medisinstart 01/08 og uttak uke 33
 
Litjmora, 39, fryseforsøk #2, barn #2, UNN, usikker på innsett grunnet nylig SA (mulig jeg må over på september) , naturlig syklus med Estradot og lutinis
 
Last edited:
Her blir det også forsøk i august :)

Murmeldyret, 33, fryseforsøk #1, barn #2, Porsgrunn, i uke 35 hvis syklusene holder seg noen lunde stabile, naturlig syklus med Lutinus
 
Jeg og skal ha fryseforsøk i august. Blei full frys etter uttak i juni pga infeksjon.

Lille Luringen/ 36/ forsøk nr 4/ Medicus Oslo/ fryseforsøk/ letrozol og ovitrelle
 
Hei :happy: Starter på neste syklus så lenge mensen kommer etter 20. juli (pga sommerstengt). Regner med det blir senere, men vanskelig å si pga MA.

1987-tausa - 32 år - forsøk #2 (tre innsett på forsøk 1) - barn #1 - Hausken - ivf naturlig syklus - Menopur, Fyremadel, Ovitrelle og deretter Lutinus, Klexane og Prednisolon ved eventuelt innsett.
 
Jente88,32 år, fryseforsøk 2, barn2, Porsgrunn, letrozol, fostimon og lutinus.Innsett ca uke 34, ultralydkontroll for oppstart 4/8
 
☆Starlight☆ - 33år - B#2 - ICSI#4 - innsett#7 - Hausken - Metformin, Menopur, Fyremadel, Lutinus, Albyl-e, Klexane, Prednisolon -
Oppstart ca uke 32
 
Så bra med august-tråd! Eg er faktisk allereie i gang med nedregulering, prøver lang protokoll for første gong. Men uttak og forhåpentlegvis innsett blir i august. Så vil gjerne bli med her!

Smuta, 39, PP28/IVF#3 (4. stimulering), barn#2, Hausken, lang protokoll, DHEA, Synarela, Fostimon, Ovitrelle, Lutinus, Klexane, Prednisolon.

Oppstart 08.07, kontroll før oppstart sprøyter 29.07, første UL 07.08.

Håpar gullegget dukkar opp for oss alle denne runden!!! :smiley-angelic001:smiley-bounce012
 
Atila, 31 år, B1, IVF-forsøk 2, Haukeland, Rekovelle, Fyremadel, Ovitrelle, Lutinus. Oppstart ca. uke 34.
 
Dere som tar Klexane og Prednisolon, hva er årsaken til det?
Jeg fikk ikke blodfortynnende på Riksen før etter positiv test, men får det fra innsett på Hausken. Mitt første barn hadde stort vekstavvik ved fødsel og morkaka var full med blodpropp, derfor får jeg klexane. Prednisolon skal jeg få nå bare for å prøve det og. 7.innsett uten positiv test..
 
Back
Topp