August 2020 ✨

God morgen damer :-)

Venter fortsatt på telefon fra Hausken (som skulle ringe kl 09). Så aner ikke hvordan det har gått med eggene mine enda:-/

Skulle de ringe i dag? Dårlig om de ikke holder det, vi venter jo spent på den telefonen.

Ja, de sa de skulle ringe. Jeg klarte omsider å lage meg en brukerprofil på pasientportalen til Hausken. Der sto det at 9 av eggene var befruktet. Så veldig glad akkurat nå. Får håpe ikke alle faller fra til mandag:-)

Da var Ovitrelle satt igår kl.23 og innsett av 5 dagers embryo blir neste fredag. Selv om det bikket over i september blir jeg med her jeg, var såpass nærme august:)

Ja, de sa de skulle ringe. Jeg klarte omsider å lage meg en brukerprofil på pasientportalen til Hausken. Der sto det at 9 av eggene var befruktet. Så veldig glad akkurat nå. Får håpe ikke alle faller fra til mandag:)

Skjønner du er glad da ja, 9 befruktede egg er jo kjempebra!:Heartred

Ja, de sa de skulle ringe. Jeg klarte omsider å lage meg en brukerprofil på pasientportalen til Hausken. Der sto det at 9 av eggene var befruktet. Så veldig glad akkurat nå. Får håpe ikke alle faller fra til mandag:)
Gratulerer , 9 er helt supert ❤️❤️

Hei

Jeg har et spørsmål så kanskje er litt vanskelig å svare på, men prøver likevel.

Lang historie kort, fikk påvist bakteriell vaginose på ultralyd kontroll mandag. Ble da satt på antibiotika. Hausken selv mente det kunne påvirke om embryoet festet seg eller ikke. Infeksjonen er fortsatt ikke vekke, men en annen lege på Hausken mente jeg ikke trengte en kur til (på fredag).
Jeg har resept på en annen kur som skal virke effektivt, varer kun i 3 dager. Har innsett i morgen, men denne antibiotikaen skal kunne kombineres med svangerskap.

Langt innlegg :-). Ville dere tatt en antibiotika kur til, eller håpet det går bra uten?

Hei

Jeg har et spørsmål så kanskje er litt vanskelig å svare på, men prøver likevel.

Lang historie kort, fikk påvist bakteriell vaginose på ultralyd kontroll mandag. Ble da satt på antibiotika. Hausken selv mente det kunne påvirke om embryoet festet seg eller ikke. Infeksjonen er fortsatt ikke vekke, men en annen lege på Hausken mente jeg ikke trengte en kur til (på fredag).
Jeg har resept på en annen kur som skal virke effektivt, varer kun i 3 dager. Har innsett i morgen, men denne antibiotikaen skal kunne kombineres med svangerskap.

Langt innlegg :). Ville dere tatt en antibiotika kur til, eller håpet det går bra uten?

Svarer uten å ha undersøkt noe eller tenkt så veldig over det, så ta det med i betraktning. Men ja, jeg ville tatt en til :)

Hei

Langt innlegg :). Ville dere tatt en antibiotika kur til, eller håpet det går bra uten?
Jeg ville droppet medisinene , heller spist mye jogurt , Biola, mye vann og kanskje kjøpt en juice fra helsekosten som hjelper til med PH balansen nedentil.

Jeg ville droppet medisinene , heller spist mye jogurt , Biola, mye vann og kanskje kjøpt en juice fra helsekosten som hjelper til med PH balansen nedentil.
Hei

Forresten, har du klart slappe av og ikke tenkt så mye? Når har du innsett i morgen?

Jeg har innsett 14.15, så håper jo ikke på en telefon i morgen. Stresser litt siden vi fikk ut så få egg, men det er ikke annet jeg kan gjøre enn å håpe. Er ikke helt god i kroppen etter uttaket , de prøvde så lenge på den ene siden så øm og vondt. Magen ser ut som en fotball med for mye luft:wtf::yuck::p

Back
Topp