Har du hørt noe i dag?Det er jo helt fantastiske nyheter![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Har du hørt noe i dag?Det er jo helt fantastiske nyheter![]()
Har du hørt noe i dag?
Skulle de ringe i dag? Dårlig om de ikke holder det, vi venter jo spent på den telefonen.Nei. Tror de har glemt meg :-(
Skulle de ringe i dag? Dårlig om de ikke holder det, vi venter jo spent på den telefonen.
Ja, de sa de skulle ringe. Jeg klarte omsider å lage meg en brukerprofil på pasientportalen til Hausken. Der sto det at 9 av eggene var befruktet. Så veldig glad akkurat nå. Får håpe ikke alle faller fra til mandag![]()

Å... se der. Alt for spennende![]()
Oi ser lovende ut, spent på fortsettelsen!![]()
Herregud så flott!! Gratulerer![]()

Gratulerer , 9 er helt supertJa, de sa de skulle ringe. Jeg klarte omsider å lage meg en brukerprofil på pasientportalen til Hausken. Der sto det at 9 av eggene var befruktet. Så veldig glad akkurat nå. Får håpe ikke alle faller fra til mandag![]()
Gratulerer , 9 er helt supert![]()
Veldig spennende - tørr ikke slippe jubelen løs enda![]()
Hei
Jeg har et spørsmål så kanskje er litt vanskelig å svare på, men prøver likevel.
Lang historie kort, fikk påvist bakteriell vaginose på ultralyd kontroll mandag. Ble da satt på antibiotika. Hausken selv mente det kunne påvirke om embryoet festet seg eller ikke. Infeksjonen er fortsatt ikke vekke, men en annen lege på Hausken mente jeg ikke trengte en kur til (på fredag).
Jeg har resept på en annen kur som skal virke effektivt, varer kun i 3 dager. Har innsett i morgen, men denne antibiotikaen skal kunne kombineres med svangerskap.
Langt innlegg. Ville dere tatt en antibiotika kur til, eller håpet det går bra uten?
Jeg ville droppet medisinene , heller spist mye jogurt , Biola, mye vann og kanskje kjøpt en juice fra helsekosten som hjelper til med PH balansen nedentil.Hei
Jeg har et spørsmål så kanskje er litt vanskelig å svare på, men prøver likevel.
Lang historie kort, fikk påvist bakteriell vaginose på ultralyd kontroll mandag. Ble da satt på antibiotika. Hausken selv mente det kunne påvirke om embryoet festet seg eller ikke. Infeksjonen er fortsatt ikke vekke, men en annen lege på Hausken mente jeg ikke trengte en kur til (på fredag).
Jeg har resept på en annen kur som skal virke effektivt, varer kun i 3 dager. Har innsett i morgen, men denne antibiotikaen skal kunne kombineres med svangerskap.
Langt innlegg. Ville dere tatt en antibiotika kur til, eller håpet det går bra uten?
Jeg ville droppet medisinene , heller spist mye jogurt , Biola, mye vann og kanskje kjøpt en juice fra helsekosten som hjelper til med PH balansen nedentil.
Forresten, har du klart slappe av og ikke tenkt så mye? Når har du innsett i morgen?Hei
Forresten, har du klart slappe av og ikke tenkt så mye? Når har du
Takk for svarDet gjorde meg superstresset før uttaket, men er roligere nå. Har innsett kl 11 30. Du da??
Svarer uten å ha undersøkt noe eller tenkt så veldig over det, så ta det med i betraktning. Men ja, jeg ville tatt en til![]()