Wiii, bare noen dager igjenTredje UL, etter 4 dager med økt dose Gonal F (nå 150 ie)- 2 follikler over 20 cm, resten (14 stk) mellom 10 og 18. To dager til med stimulering, egguttak på fredag.
September, here I come!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Wiii, bare noen dager igjenTredje UL, etter 4 dager med økt dose Gonal F (nå 150 ie)- 2 follikler over 20 cm, resten (14 stk) mellom 10 og 18. To dager til med stimulering, egguttak på fredag.
September, here I come!
Smertefullt uttak i dag, fikk ut 19 egg - kjempefornøyd! Men med varierende størrelser, så gjenstår å høre i morgen hvor mange som er modne og blir befruktet. Er veldig mørbanket, redd jeg blir overstimulert denne gangen også
Hører vel ikke til her lenger siden det er siste dagen i august, så bør vel kanskje flytte til september eller?
Så fantastisk, gratulerer så mye! Krysser fingrene iherdig for at det sitter hele veien!Vis vedlegget 334387
Da flytter jeg meg selv over på gravidSykt bra uttelling på august-gruppa til nå! Mange gravide
Og forhåpentligvis blir det enda flere!
Vis vedlegget 334387
Da flytter jeg meg selv over på gravidSykt bra uttelling på august-gruppa til nå! Mange gravide
Vi er bra heldige 
Fantastisk!! Gratulerer!Vis vedlegget 334387
Fantastisk!! Gratulerer!No håpar eg det blir maibabyar på oss alle!!!
![]()
Jeg blir snart i samme bås (fredag), usikker på hvor jeg burde høre hjemme. Føler meg egentlig som en del av begge grupperDa ruger jeg!Hører vel strengt tatt hjemme under septembergruppa, men har jo gått på medisin nå i en liten evighet så jeg tror vi bare omtaler dette som FER August 2020.
Det var veldig leit kjære deg. Hvor mange dager er det siden du satt inn? ( går i surr med alle brukerne).Ikke gravid..![]()
15dpo i dag, satte inn 3dagers 20..Det var veldig leit kjære deg. Hvor mange dager er det siden du satt inn? ( går i surr med alle brukerne).
Føler med deg15dpo i dag, satte inn 3dagers 20..
Så kjipt med et smertefullt uttak! Det hadde jeg ogble veeeeldig øm og oppblåst etterpå, men var heldigvis ikke overstimulert! Men hadde mye blod i eggstokkene!
Det bestemmer du selv![]()
Er ganske dårlig, så er redd jeg blir overstimulert denne gangen også. Så lenge jeg slipper å bli like dårlig som sist med innleggelse, og så lenge noen av eggene har god kvalitet til å fryses ned, skal jeg ikke ta helt på vei fordi jeg ikke får innsett denne gangen..Da ruger jeg!Hører vel strengt tatt hjemme under septembergruppa, men har jo gått på medisin nå i en liten evighet så jeg tror vi bare omtaler dette som prosjekt FER August 2020.
Tørr endelig si jeg er gravid4+2 og tok denne testen i dag
![]()