Kontroll i dag, 5 poser på størrelse 15-16. Menopur og fyremadel til onsdag. Ovitrelle på Ons og uttak fredag
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Gratulerer!Da tør jeg endelig å settes på gravid4+2 i dag og fikk nettopp en telefon fra klinikken om at hcg’en målt i dag var på 1200. Hurra!! Så nå gjelder det bare å være tålmodig frem til TUL i sept
![]()

Nå er det enda ei stund til jeg skal begynne på progesteronstøtte, venter enda på mensenmen jeg bare lurte på, jeg har hentet ut både lutinus og duphaston, og regner med å ta disse samtidig etter innsett. Men ser at de fleste av dere kun tar lutinus? Har ikke fått noen forklaring av medicus om hvorfor, men har bare lest her at de aller fleste bare tar lutinus, så ble bare nysgjerrig
Vet noen grunnen til at jeg må ha begge deler?
Kan si at grunnen til IVF er lav AMH.
Kontroll i dag, 5 poser på størrelse 15-16. Menopur og fyremadel til onsdag. Ovitrelle på Ons og uttak fredag
Hurraaa!!! Supert med første dame på gravidlista.Da tør jeg endelig å settes på gravid4+2 i dag og fikk nettopp en telefon fra klinikken om at hcg’en målt i dag var på 1200. Hurra!! Så nå gjelder det bare å være tålmodig frem til TUL i sept
![]()

Jeg gleder meg til å få dere alle over!!Hurraaa!!! Supert med første dame på gravidlista.
Me vil alle over dit snart!!!![]()

Lykke til du ogsåJeg har også uttak på fredag! Krysser fingrene for oss begge!!
Da tør jeg endelig å settes på gravid4+2 i dag og fikk nettopp en telefon fra klinikken om at hcg’en målt i dag var på 1200. Hurra!! Så nå gjelder det bare å være tålmodig frem til TUL i sept
![]()
Må dagene til september gå fort Da tør jeg endelig å settes på gravid4+2 i dag og fikk nettopp en telefon fra klinikken om at hcg’en målt i dag var på 1200. Hurra!! Så nå gjelder det bare å være tålmodig frem til TUL i sept
![]()

Hvordan er formen?
Betydelig lavere skuldre nå, bare å krysse fingrene for at det overlever tining.
Men han fant mye væske og jeg ble sendt til tapping. 2 liter tok de ut uten at det på ultralyd så ut som det hadde minket noe, og må nok inn igjen senere i uken. Puster, rent bokstavelig, mye lettere nå!Fikk mer og mer symptomer på overstimulering i går. 10 cm større midje, ekstremt tungpustet og litt kvalm. Så fikk time hos klinikken i dag. Likevel var jeg i så godt humør når jeg gikk inn til legen at jeg tror ikke egentlig han trodde det var noe problem. Om man blir overstimulert etter innsett et det gjerne et tegn på at man har "egg som vil noe" som Hausken sier. Smerter og ubehag som indikerer graviditet lever jeg helt fint medMen han fant mye væske og jeg ble sendt til tapping. 2 liter tok de ut uten at det på ultralyd så ut som det hadde minket noe, og må nok inn igjen senere i uken. Puster, rent bokstavelig, mye lettere nå!
Håper du får en litt bedre rugetid fremover.De har ikke sagt noenting om det. Var bare å henta medisinene som lå på resept, og fikk da ut begge to. Jeg aner jo ingenting om dette, men har bare lest at de aller fleste her kun bruker lutinus, noen få bare duphaston. Har aldri sett kombinasjonen av begge to, så var nysgjerrigDet er ikke slik at du har fått resept på begge deler da, slik at du skal kunne velge mellom de to?
Jeg var hos Medicus før, og fikk resept på begge fordi jeg kunne velge. Dufaston tas oralt, og er mye mer praktiske og behagelige enn lutinus.
Skrev meg opp tidligere, men har bare ikke blitt med daVil du være med på lista?eller blir du med i septembergruppa kanskje? Viss du vil være med her kan du gjerne skrive Nick, alder, forsøk#, barn#, klinikk, uttak/innsett og medisin så kan jeg føre deg opp
![]()
Ser jeg står på side 14! Jeg begynner på sprøyter om 2-3 dager (håper jeg!), så vet ikke helt hvilken gruppe jeg havner i da
Ble bare med her siden det ikke var noen for september uansett
Men kan bare bytte om det er mer riktig
Skrev meg opp tidligere, men har bare ikke blitt med daSer jeg står på side 14! Jeg begynner på sprøyter om 2-3 dager (håper jeg!), så vet ikke helt hvilken gruppe jeg havner i da
Ble bare med her siden det ikke var noen for september uansett
Men kan bare bytte om det er mer riktig
![]()
Tusen takk!!Såå kjekt, gratulerer så mye!Hvordan er formen?
Hehe, går helt fint! Ser jo at jeg er veldig seint i gang her, så vil ikke måtte la deg sitte igjen her helt på slutten og vente på megSorry, min feil! Bare bli med her du, er sikkert liv her en stund tilflere som ikke har begynt å stimulere ser jeg, og ganske mange som venter på innsett!
Bare fjern meg igjen, laget egen for september