Heldigvis går det relativt fort over!Ja var litt sånn med meg og idag!! Hadde med meg en på opplæring og måtte bare si jeg hadde litt vondt i magen, så sorry om jeg oppfører meg litt rart![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Heldigvis går det relativt fort over!Ja var litt sånn med meg og idag!! Hadde med meg en på opplæring og måtte bare si jeg hadde litt vondt i magen, så sorry om jeg oppfører meg litt rart![]()
Må ha hatt tidenes eggløsning denne gangen! Var så ømt og vondt at jeg ikke kunne slippe ut magen, gikk å holdt inne magen hele dagen på jobb! Måtte ta paracet liksom?! For EL?! Kjentes nesten ut som etter egguttak :O Men nå har egget TYDELIG sluppet i allefall, for all smerte er over. Hahanoen andre som har sterke EL smerter?
TakkLykke til![]()

Jeg skal ta min første sprøyte med fyremadel imorgen 08:00. Noen som vet hvorfor sykepleierne på riksen sier at den skal settes i magen men så står det låret på bruksanvisningen?
Jeg vet faktisk ikke hvorfor, men de sier det om alle sprøytene på min klinikk også. Selv om det står låret så får jeg beskjed om magen. Kanskje det er lettere i magen eller noe?
Hm ja da får jeg bare kjøre den i magenHvilken tid sa de til deg om å ta Fyremadel? Jeg har fått beskjed om å ta Gonal-F på kvelden og Fyremadel mellom 08-09 på morgningene..
Spennande!! Har du nokon symptom? Eg er 6dp5dt/11DPO og er i ferd med å bli gaaaal! Går frå å vera håpefull til å krisemaksimera mange gonger om dagen...
Og overanalyserer kvart minste symptom, men er jo umogleg å vita om det er Lutinus eller reelle symptom. Har ømme bryst, murringar og press i livmor, vondt i ryggen, hovudverk, kvalme og brekningar innimellom, trøtt og you name it. Men det kan jo vera kun Lutinus og støttemedisinar som gjer alt dette... Orkar ikkje testa før 14 DPO, vil ha eit sikkert svar. Sukk, ikkje lett dette her!!Takk! Ja, det er detLykke til med prosessen!Fint å ha et sted å dele tanker
![]()
Spennande!! Har du nokon symptom? Eg er 6dp5dt/11DPO og er i ferd med å bli gaaaal! Går frå å vera håpefull til å krisemaksimera mange gonger om dagen...Og overanalyserer kvart minste symptom, men er jo umogleg å vita om det er Lutinus eller reelle symptom. Har ømme bryst, murringar og press i livmor, vondt i ryggen, hovudverk, kvalme og brekningar innimellom, trøtt og you name it. Men det kan jo vera kun Lutinus og støttemedisinar som gjer alt dette... Orkar ikkje testa før 14 DPO, vil ha eit sikkert svar. Sukk, ikkje lett dette her!!
Spurte de på Medicus om dette faktisk! Og da svarte de at de anbefalte alle å heller sette sprøyte i magen da det er mindre nerver der og skal gjøre mindre vondt. Men hvorfor bruksanvisningen sier låret, vet jeg ikkeJeg skal ta min første sprøyte med fyremadel imorgen 08:00. Noen som vet hvorfor sykepleierne på riksen sier at den skal settes i magen men så står det låret på bruksanvisningen?
Lykke til med første fyremadel!
men jeg bare lurte på, jeg har hentet ut både lutinus og duphaston, og regner med å ta disse samtidig etter innsett. Men ser at de fleste av dere kun tar lutinus? Har ikke fått noen forklaring av medicus om hvorfor, men har bare lest her at de aller fleste bare tar lutinus, så ble bare nysgjerrig
Vet noen grunnen til at jeg må ha begge deler?Jeg skal ta min første sprøyte med fyremadel imorgen 08:00. Noen som vet hvorfor sykepleierne på riksen sier at den skal settes i magen men så står det låret på bruksanvisningen?
gøy gøy gøy!!Det er ikke slik at du har fått resept på begge deler da, slik at du skal kunne velge mellom de to?Nå er det enda ei stund til jeg skal begynne på progesteronstøtte, venter enda på mensenmen jeg bare lurte på, jeg har hentet ut både lutinus og duphaston, og regner med å ta disse samtidig etter innsett. Men ser at de fleste av dere kun tar lutinus? Har ikke fått noen forklaring av medicus om hvorfor, men har bare lest her at de aller fleste bare tar lutinus, så ble bare nysgjerrig
Vet noen grunnen til at jeg må ha begge deler?
Kan si at grunnen til IVF er lav AMH.
Å, fantastiskDa tør jeg endelig å settes på gravid4+2 i dag og fikk nettopp en telefon fra klinikken om at hcg’en målt i dag var på 1200. Hurra!! Så nå gjelder det bare å være tålmodig frem til TUL i sept
![]()
Gratulerer så mye!!