Får det fordi jeg har hatt flere forsøk der jeg har fått mensen flere dager før testdatoYay spennende!Hva er grunnen til at du er satt på hcg-støtte? Kjenner egentlig ikke til det, bare hørt det blitt nevnt her inne.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Får det fordi jeg har hatt flere forsøk der jeg har fått mensen flere dager før testdatoYay spennende!Hva er grunnen til at du er satt på hcg-støtte? Kjenner egentlig ikke til det, bare hørt det blitt nevnt her inne.
Yay!! Grattis og velkommen til rugeklubben, Starlight!! Måtte dette bli vår månad!Da kan jeg flyttes til ruger
Testedato 01.09Tenkte teste ut Ovitrelle, men skal gå på hcg støtte nå..
![]()
Tusen takk!! Ja, håper virkelig detYay!! Grattis og velkommen til rugeklubben, Starlight!! Måtte dette bli vår månad!![]()

Nå er det bare å krysse fingrene for at EL ikke havner på onsdag eller torsdagÆsj, tykkelse på slimhinnen var bare 3 mm, og ingen ledende folikler, så må inn på ny UL på tirsdag. Var redd for at den usedvanlige lange mensen denne syklusen skulle påvirke forsøket, og det ser det ut til at den har gjortNå er det bare å krysse fingrene for at EL ikke havner på onsdag eller torsdag
Da har jeg endelig fått positiv eggløsningstest og innsett blir på onsdag![]()

Æsj..Æsj, tykkelse på slimhinnen var bare 3 mm, og ingen ledende folikler, så må inn på ny UL på tirsdag. Var redd for at den usedvanlige lange mensen denne syklusen skulle påvirke forsøket, og det ser det ut til at den har gjortNå er det bare å krysse fingrene for at EL ikke havner på onsdag eller torsdag
Håper det vokser bra til tirsdag
Gleder meg til å ruge snart
Vært på ultralyd og sjekket folkkel og endometrium. Endometrium var på nesten 8, og jeg hadde tre modne follikler!! Skjønner ikke det er mulig engang jeg, har jo ikke stimulert, men men skal tilbake og måle til mandag igjen, og så sette eggløsningssprøyta en gang neste uke, og så blir det insett en uke etter det igjen!! SpennendeGleder meg til å ruge snart
![]()
Spennende! Og så artig med 3 modne samtidig! Hvor store var de?![]()
Vært på ultralyd og sjekket folkkel og endometrium. Endometrium var på nesten 8, og jeg hadde tre modne follikler!! Skjønner ikke det er mulig engang jeg, har jo ikke stimulert, men men skal tilbake og måle til mandag igjen, og så sette eggløsningssprøyta en gang neste uke, og så blir det insett en uke etter det igjen!! SpennendeGleder meg til å ruge snart
![]()

Wow, så bra! Kan jeg spørre om hvilken syklusdag du er på? Blir spennende på mandag![]()

er på syklusdag 9 idagja er veldig spennende! Men syns det er så rart st det va tre folikler der
men er jo fryseforsøk så har jo ikke noe å si, men var bare så rart
![]()
Her var det totalt 22 follikler (lett forhøyet amh), men ingen var over 10 cm på syklusdag 11.Vært på ultralyd og sjekket folkkel og endometrium. Endometrium var på nesten 8, og jeg hadde tre modne follikler!! Skjønner ikke det er mulig engang jeg, har jo ikke stimulert, men men skal tilbake og måle til mandag igjen, og så sette eggløsningssprøyta en gang neste uke, og så blir det insett en uke etter det igjen!! SpennendeGleder meg til å ruge snart
![]()
I dag fikk jeg brev fra det offentlige. Henvisning fra fastlegen ble sendt i sept 2019. De tror vi kan få time februar 2021.
Det er altså 1 år og 5 måneders ventetid. SYKT!! Og da vil de sikkert begynne med ny utredning, for det er så lenge siden forrige.
Takk Gud for at vi har råd til å gå privat!!
Det var lenge! Jeg fikk henvisning på samme tid, men var i gang i vår...I dag fikk jeg brev fra det offentlige. Henvisning fra fastlegen ble sendt i sept 2019. De tror vi kan få time februar 2021.
Det er altså 1 år og 5 måneders ventetid. SYKT!! Og da vil de sikkert begynne med ny utredning, for det er så lenge siden forrige.
Takk Gud for at vi har råd til å gå privat!!
Hurra! Blastocyst? Velkommen i rugegjengen!!Da er jeg blitt en ruger! Håper, håper!!![]()