August 2020 ✨

Æsj, tykkelse på slimhinnen var bare 3 mm, og ingen ledende folikler, så må inn på ny UL på tirsdag. Var redd for at den usedvanlige lange mensen denne syklusen skulle påvirke forsøket, og det ser det ut til at den har gjort :shifty: Nå er det bare å krysse fingrene for at EL ikke havner på onsdag eller torsdag

Da har jeg endelig fått positiv eggløsningstest og innsett blir på onsdag :D

Æsj, tykkelse på slimhinnen var bare 3 mm, og ingen ledende folikler, så må inn på ny UL på tirsdag. Var redd for at den usedvanlige lange mensen denne syklusen skulle påvirke forsøket, og det ser det ut til at den har gjort :shifty: Nå er det bare å krysse fingrene for at EL ikke havner på onsdag eller torsdag

Blæ så kjedelig.. :(

Æsj..:wtf: Håper det vokser bra til tirsdag:signs003

Vært på ultralyd og sjekket folkkel og endometrium. Endometrium var på nesten 8, og jeg hadde tre modne follikler!! Skjønner ikke det er mulig engang jeg, har jo ikke stimulert, men men skal tilbake og måle til mandag igjen, og så sette eggløsningssprøyta en gang neste uke, og så blir det insett en uke etter det igjen!! Spennende:joyful: Gleder meg til å ruge snart:Heartred

Vært på ultralyd og sjekket folkkel og endometrium. Endometrium var på nesten 8, og jeg hadde tre modne follikler!! Skjønner ikke det er mulig engang jeg, har jo ikke stimulert, men men skal tilbake og måle til mandag igjen, og så sette eggløsningssprøyta en gang neste uke, og så blir det insett en uke etter det igjen!! Spennende:joyful: Gleder meg til å ruge snart:Heartred

Spennende! Og så artig med 3 modne samtidig! Hvor store var de? :)

Wow, så bra! Kan jeg spørre om hvilken syklusdag du er på? Blir spennende på mandag :woot:

er på syklusdag 9 idag :) ja er veldig spennende! Men syns det er så rart st det va tre folikler der :p men er jo fryseforsøk så har jo ikke noe å si, men var bare så rart :woot:

Og på den størrelsen! Nesten fristende å prøve selv i tillegg til fryseforsøket :joyful: Her var det totalt 22 follikler (lett forhøyet amh), men ingen var over 10 cm på syklusdag 11.

I dag fikk jeg brev fra det offentlige. Henvisning fra fastlegen ble sendt i sept 2019. De tror vi kan få time februar 2021.

Det er altså 1 år og 5 måneders ventetid. SYKT!! Og da vil de sikkert begynne med ny utredning, for det er så lenge siden forrige.

Takk Gud for at vi har råd til å gå privat!!

Høres veldig bra ut!

I dag fikk jeg brev fra det offentlige. Henvisning fra fastlegen ble sendt i sept 2019. De tror vi kan få time februar 2021.

Det er altså 1 år og 5 måneders ventetid. SYKT!! Og da vil de sikkert begynne med ny utredning, for det er så lenge siden forrige.

kordan sykehus e det såm har så lang ventetid? Nu e jo alt forlenga grunnet korona, men uansett va d sinnsyk lang ventetid..

Det var lenge! Jeg fikk henvisning på samme tid, men var i gang i vår...

Back
Topp