August 2020 ✨

Nærmer seg endelig første UL i naturlig frysesyklus - og humoren ogironien i situasjonen vår har toppet seg: nå må vi ha sex med kondom :laughing001 må jo bare se det komiske i å få beskjed om dette når man har prøvd så lenge :hilarious:

Det fikk ikke vi beskjed om.. :p Jeg hadde aldri giddet det uansett, så sinnsykt liten sjanse etter 2 år prøving og 1 ivf forsøk på første og foreløbig 1 år prøving og et mislykket fryseforsøk på 2. mann :p

Jeg skulle hatt mensen i går og startet på sprøyter dag2, men den har enda ikke kommet. Venter spent her ja

Nærmer seg endelig første UL i naturlig frysesyklus - og humoren ogironien i situasjonen vår har toppet seg: nå må vi ha sex med kondom :laughing001 må jo bare se det komiske i å få beskjed om dette når man har prøvd så lenge :hilarious:
Bare å kjøre på som vanlig uten prevensjon tenker jeg. Vi fikk ikke beskjed om å bruke kondom under naturlig forsøk, og sjansen for 2 må jo være slim to nothing uansett vil jeg tro. Lykke til! :)

Hjelp! Jeg har eggløsning nå, tok test og er positiv. Hvordan er det med å sette inn 3 dagers egg når klinikken er helgestengt. Shit! Skal på ultralydkontroll i dag

Hjelp! Jeg har eggløsning nå, tok test og er positiv. Hvordan er det med å sette inn 3 dagers egg når klinikken er helgestengt. Shit! Skal på ultralydkontroll i dag
Da blir forsøket avbrutt, dessverre. Jeg er i samme båt. Fikk positiv på mandag, og skulle sette inn 5-dagers.

Så utrolig kjipt.. blir nok dessverre avbrutt ja. Men kan hende du har flaks siden du har ultralyd idag, og kanskje egget ikke har sluppet heeelt enda? Vet ikke jeg altså, men kan jo håpe!

Kontrollen sa ca 5 egg på 14/15mm, resten mindre. Ny kontroll på fredag!:) Har som regel hatt uttak når jeg har El til vanlig i syklus, så regnet ikke med noe annet. Den er beregnet til mandag denne syklusen, så tipper det blir uttak da:)

Da har vi satt inn en helt perfekt blasto og fått fire blasto på frys. Så da er jeg vel ruger. Helt vanvittig glad og lettet. De siste fem dagene gått over all forventning så nå håper jeg bare at babyen vår/ gullegget er blant de fem ❤️ Testdato 22 august. Ååhh som jeg heier på dere andre som stimulerer eller har uttak snart - må dette bli vår måned

Back
Topp