Nærmer seg endelig første UL i naturlig frysesyklus - og humoren ogironien i situasjonen vår har toppet seg: nå må vi ha sex med kondommå jo bare se det komiske i å få beskjed om dette når man har prøvd så lenge
![]()
Det fikk ikke vi beskjed om..
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Nærmer seg endelig første UL i naturlig frysesyklus - og humoren ogironien i situasjonen vår har toppet seg: nå må vi ha sex med kondommå jo bare se det komiske i å få beskjed om dette når man har prøvd så lenge
![]()
Bare å kjøre på som vanlig uten prevensjon tenker jeg. Vi fikk ikke beskjed om å bruke kondom under naturlig forsøk, og sjansen for 2 må jo være slim to nothing uansett vil jeg tro. Lykke til!Nærmer seg endelig første UL i naturlig frysesyklus - og humoren ogironien i situasjonen vår har toppet seg: nå må vi ha sex med kondommå jo bare se det komiske i å få beskjed om dette når man har prøvd så lenge
![]()
Da blir forsøket avbrutt, dessverre. Jeg er i samme båt. Fikk positiv på mandag, og skulle sette inn 5-dagers.Hjelp! Jeg har eggløsning nå, tok test og er positiv. Hvordan er det med å sette inn 3 dagers egg når klinikken er helgestengt. Shit! Skal på ultralydkontroll i dag
Da blir forsøket avbrutt, dessverre. Jeg er i samme båt. Fikk positiv på mandag, og skulle sette inn 5-dagers.[/QUOTE
neeeei!!
Hjelp! Jeg har eggløsning nå, tok test og er positiv. Hvordan er det med å sette inn 3 dagers egg når klinikken er helgestengt. Shit! Skal på ultralydkontroll i dag
Så utrolig kjipt.. blir nok dessverre avbrutt ja. Men kan hende du har flaks siden du har ultralyd idag, og kanskje egget ikke har sluppet heeelt enda? Vet ikke jeg altså, men kan jo håpe!
Så kjedelig! Sender varme tankerHadde visst ikke flaks, avbrutt forsøk![]()
Så kjedelig! Sender varme tanker![]()
Hadde visst ikke flaks, avbrutt forsøk![]()
Forbanna drit altså. Rett og slett.
Så utruleg leit! Sender styrkeklem!Hadde visst ikke flaks, avbrutt forsøk![]()
ÅneiTrøsteklem!
![]()
Nei så kjedelig!!Hadde visst ikke flaks, avbrutt forsøk![]()