Du bruker en utdatert nettleser. Det kan hende den ikke viser dette eller andre nettsteder riktig. Du bør oppgradere eller bruke et alternativ nettleser.
Jeg vet, og det er bare enda vondere å tenke på at vi er så mange som opplever den samme dritten. Og likevel er det null informasjon om at det kan skje?! Null informasjon om at det kan være vanskelig?! Provoserende.
Ja, dette er helt håpløst. Det gjør meg altså så sint! «Få flere barn»-sier de. Men da må de for fanken bevilge litt mer penger til kvinnehelse, for dette er latterlig.
Som jeg leste i en annen tråd her i går, ei som gjennomgikk en MA og hadde blitt shippa ut døra med pillene i lomma og beskjed om at det «bare er en vanlig mens» også er alt over.
Og det er det virkelig så langt i fra, for veldig mange.
Det sjokket som kommer etterpå da, når du tror det bare er en vanlig mens fordi det har legen sagt, også ender du med å blø i ukesvis, ikke får EL, blø i ukesvis neste syklus ect. Vanlig mens my ass.
Som jeg leste i en annen tråd her i går, ei som gjennomgikk en MA og hadde blitt shippa ut døra med pillene i lomma og beskjed om at det «bare er en vanlig mens» også er alt over.
Og det er det virkelig så langt i fra, for veldig mange.
Det sjokket som kommer etterpå da, når du tror det bare er en vanlig mens fordi det har legen sagt, også ender du med å blø i ukesvis, ikke får EL, blø i ukesvis neste syklus ect. Vanlig mens my ass.