Attpåklatten blir storebror?

Tøft, eller bare ekstremt idiotisk :hilarious:
Men det uplanlagte svangerskapet vekte liksom noe i meg, så da er det vanskelig å bare late som ingenting og gå videre uten baby. Skulle egentlig hatt termin i juli nå, og føler det hadde vært så perfekt aldersforskjell. Kunne egentlig tenkt meg å ha mars baby nå, med tanke på permisjon og sånn. Men er det en ting denne prosessen har lært meg så er det at man ikke kan planlegge sånt, og jeg har ikke tid til å vente og satse på at det går bra :hilarious:

Om det klaffer nå så får jeg forhåpentligvis termin helt i slutten av oktober. Har romantisert det nok til at det går fint. Forhåpentlig slipper vi å ta stilling til enda en desember :hilarious:
Ja, alt etter hvordan man ser det :hilarious: Vi skulle jo hatt en til i juni 25 egentlig, men kjenner at det at minste er rundt 4 år er bare godt, mer selvstendig og forhåpentligvis til litt hjelp:shy:

Ja, alt etter hvordan man ser det :hilarious: Vi skulle jo hatt en til i juni 25 egentlig, men kjenner at det at minste er rundt 4 år er bare godt, mer selvstendig og forhåpentligvis til litt hjelp:shy:

Jaaa stor forskjell på 2,5 og 3,5 år også altså! I juni 25 hadde jeg aldri i livet kunne hatt en unge til, så dårlig som (vi) blir.. Har lest mange som har 4,5-5 år forskjell og som trives godt med det og unga leiker masse. Til gjengjeld så er det jo 3 år mellom de to eldste mine, som har hata hverandre fra fødsel. :D
Men for min del føler jeg på aldersklokka også. Vil bare ha en babyyyy. :hilarious:

Aah det gleder meg at dere har gått for en siste :love7! Håper det går smertefritt! ♥️

I dag begynte clearblue å blinke! Det betyr at jeg er inne i mine 4 mest fruktbare dager?!
Premom logget 0.45, men det gir jo mening at den ikke er positiv enda ♥️

Veldig spent på om det faktisk utvikler seg til EL, jeg vet jo at etter en abort så kan kroppen prøve å få til EL, men ikke få det til. Men jeg har trua. Oktober baby it is! :smiley-angelic001:smiley-bounce022
Håper egget slippes nå - heia heia heia gullegget :happy093.:happy093.:happy093.

Jaaa stor forskjell på 2,5 og 3,5 år også altså! I juni 25 hadde jeg aldri i livet kunne hatt en unge til, så dårlig som (vi) blir.. Har lest mange som har 4,5-5 år forskjell og som trives godt med det og unga leiker masse. Til gjengjeld så er det jo 3 år mellom de to eldste mine, som har hata hverandre fra fødsel. :D
Men for min del føler jeg på aldersklokka også. Vil bare ha en babyyyy. :hilarious:

Aah det gleder meg at dere har gått for en siste :love7! Håper det går smertefritt! ♥️
Ja det er akkurat pga formen som gravid at det var umulig sist svangerskap. Har ett håp om at det går bedre denne gangen (lov å håpe :hilarious:), har Xonvea liggende som blir tatt i det sekundet jeg er gravid:wacky: 3 år mellom de to her også, vi håper at neste er fredsmegler! Føler ikke så mye på alderen, men vil være ferdig med baby innen jeg er 30:p

Krysser fingrene for oss begge i kommende svangerskap :Heartred

Ja det er akkurat pga formen som gravid at det var umulig sist svangerskap. Har ett håp om at det går bedre denne gangen (lov å håpe :hilarious:), har Xonvea liggende som blir tatt i det sekundet jeg er gravid:wacky: 3 år mellom de to her også, vi håper at neste er fredsmegler! Føler ikke så mye på alderen, men vil være ferdig med baby innen jeg er 30:p

Krysser fingrene for oss begge i kommende svangerskap :Heartred

Høhøhø, ja du er jo bare barnerumpa da, så skjønner ikke du føler så mye på det altså :hilarious:
Har tenkt å starte på xoneva med en gang jeg også, men jeg blir helt zombie av de :bag: Men har hørt mange skryter av stemetil, den har jeg ikke prøvd. Har du?
Når jeg hadde utskrapning fikk jeg Zofran, og det funka skikkelig bra, all morfin kvalmen forsvant. Mulig jeg vil prøve det etter første trimester, meeeennnn svangerskapskvalme er jo noe anna enn medisinkvalme. Du har vel erfaring med de?

Høhøhø, ja du er jo bare barnerumpa da, så skjønner ikke du føler så mye på det altså :hilarious:
Har tenkt å starte på xoneva med en gang jeg også, men jeg blir helt zombie av de :bag: Men har hørt mange skryter av stemetil, den har jeg ikke prøvd. Har du?
Når jeg hadde utskrapning fikk jeg Zofran, og det funka skikkelig bra, all morfin kvalmen forsvant. Mulig jeg vil prøve det etter første trimester, meeeennnn svangerskapskvalme er jo noe anna enn medisinkvalme. Du har vel erfaring med de?
Føler meg ikke akkurat som bare barnerumpa da :hilarious: Ble ikke zombie av xonvea når jeg brukte det sist. Har vel prøvd ca alt utenom stemetil, men ingen tabletter har tatt bort oppkast og kvalme for meg. Med 22 barnet brukte jeg Phenergan i et par uker, da sov jeg vel ca 20t i døgnet, men kom over den verste kneika. For min del er det kun å få intravenøst væske jevnlig det eneste som har hatt en viss effekt, da kaster jeg kun opp et par ganger om dagen :wacky:

Back
Topp