Da er det avklart. CD1.
Våkna av klokka 04.45 i dag. Tid for operasjon til lillemann, og vi måtte dra hjemmefra 05.30. Det skal dusjes på forhånd, rene klær og ingen mat. Har noen prøvd å nekte en treåring den hellige vitaminbjørnen klokka «altfortidlig»? Det anbefales ikke. Når restriksjonen blir etterfulgt av nei til både brødskive og «puppu», så er «du kan få en flaske saft» en trøst så billig at du kan få den gratis av meg (og tydeligvis også av han).
Nå sitter jeg å ser på den lille fyren min som har fått en magisk nesespray som gjør at han sovner, og før jeg så hvor neddopa han ble av den må jeg ærlig innrømme at jeg lurte på hvorfor ikke en sånn sak var tilgjengelig for alle småbarnsforeldre.
Midt i den morgengymnastikken det er å prøve og roe ned en heller pissed off tre åring fikk jeg en overraskelse i form av mengder blod som rant nedover lårene. Jeg tror mannen så at jeg på det tidspunktet var på randen av ett av mine famøse sammenbrudd, nok ett håp som forsvant, denne gangen ifølgende blod overalt. Han, som egentlig er ganske umoden rundt sånne ting, fant fram noen skittene håndklær og sa han skulle sette på 60 vask, lurte på om jeg hadde noe å vaske

Tja, joda, har vel ett plagg eller to som ikke normalt pleier å være blodrøde fra skrittet og ned, takk.
Hans merkelige måte å vise at han ikke er klein når han helt åpenbart er det. Men jeg er likevel takknemlig for forsøket.
Da er vi nå her da. LH økning i går, mensen i dag. Den surrealistiske situasjonen det er å faktisk tro på EL en dag, til å få mens dagen etter føler jeg oppsummerer hele denne reisen. Null kontroll, full forvirring. Masse urealistisk håp, med påfølgende skuffelser som helt sikker kunne vært unngått om ikke denne dama hadde levd i en «alt ordner seg - fantasiverden.»
Nå er jeg (nesten) enig med kroppen. Dette er TR. Eller?