Du må heller gå på meldinger og søke meg opp der, så sender du meg en privat melding.Jeg får feilmelding når jeg prøver å klikke på Marian87. Orøvd mange ganger men går ikke.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Du må heller gå på meldinger og søke meg opp der, så sender du meg en privat melding.Jeg får feilmelding når jeg prøver å klikke på Marian87. Orøvd mange ganger men går ikke.
Hei. Kan du ta skreenshot av feilmeldingen du får og sende den på melding til meg?Jeg får feilmelding når jeg prøver å klikke på Marian87. Orøvd mange ganger men går ikke.
Du må heller gå på meldinger og søke meg opp der, så sender du meg en privat melding.
Bruker du appen eller PC?Hvor finner jeg meldinger?
Bruker du appen eller PC?
Da skal det være tre streker overfor hverandre oppe i venstre hjørne når du har gått helt tilbake til "start", der kan man bla seg nedover til meldinger. Inne i meldinger kan du søke opp bruker og sende pm.Appen
Da skal det være tre streker overfor hverandre oppe i venstre hjørne når du har gått helt tilbake til "start", der kan man bla seg nedover til meldinger. Inne i meldinger kan du søke opp bruker og sende pm.
Det heter visst "samtaler", men jeg har sendt deg pm Fikk du den opp?Får fortsatt feilmelding også står det: Denne brukeren har begrenset hvem som får se profilsiden.
Skjønner ingenting jeg
Det heter visst "samtaler", men jeg har sendt deg pm Fikk du den opp?
Det er ingen som har mistet tilgang siden i starten av januar. Så det kan hende at det rett og slett var en feil med appen i går. Prøv å lukke og åpne den igjen, kanskje det hjelper?Hei.
Finner plutselig ikke det skjulte forumet til april. Har hatt tilgang frem til nå,og ikke fått noe beskjed om at jeg har gjort noe jeg ikke har lov til. Prøvde å trykke inn på linken til hun Marian87 men da kom det opp feilmelding
Jaaa nå gikk detDet er ingen som har mistet tilgang siden i starten av januar. Så det kan hende at det rett og slett var en feil med appen i går. Prøv å lukke og åpne den igjen, kanskje det hjelper?
Det var braJaaa nå gikk det
Om du bruker appen så kan du bare trykke på et innlegg som den du vil snakke med har lagt ut og så velge "start a convo with..." I menyen.Har vært medlem i det åpne forumet helt siden i fjor sommer, men får ikke til å bli medlem i skjult forum? Veldig irriterende, da jeg er aktiv og oppfyller alle kravene. Når jeg trykker på nicket kommer det ikke opp noe valg om å sende PM heller nå. Hva kan jeg gjøre?
Takk! Tror jeg har fått sendt henne melding nå Fant det på "samtaler"Om du bruker appen så kan du bare trykke på et innlegg som den du vil snakke med har lagt ut og så velge "start a convo with..." I menyen.