April har fått skjult forum. Klikk her for å se hvordan du blir medlem!

Dersom man mister tilgangen til skjult forum pga inaktivitet får man 14 dagers karantenetid og må skrive minimum 10 innlegg på åpent forum denne perioden før man kan søke om tilgang på nytt.

Dette er for å ikke belaste administrator med unødig mye arbeid med å fjerne og gi tilgang til de samme brukerne.
 
Da skal det være tre streker overfor hverandre oppe i venstre hjørne når du har gått helt tilbake til "start", der kan man bla seg nedover til meldinger. Inne i meldinger kan du søke opp bruker og sende pm. ;)
 
Da skal det være tre streker overfor hverandre oppe i venstre hjørne når du har gått helt tilbake til "start", der kan man bla seg nedover til meldinger. Inne i meldinger kan du søke opp bruker og sende pm. ;)

Får fortsatt feilmelding også står det: Denne brukeren har begrenset hvem som får se profilsiden.

Skjønner ingenting jeg:joyful:
 
Får fortsatt feilmelding også står det: Denne brukeren har begrenset hvem som får se profilsiden.

Skjønner ingenting jeg:joyful:
Det heter visst "samtaler", men jeg har sendt deg pm ;) Fikk du den opp?
 
Hei.
Finner plutselig ikke det skjulte forumet til april. Har hatt tilgang frem til nå,og ikke fått noe beskjed om at jeg har gjort noe jeg ikke har lov til. Prøvde å trykke inn på linken til hun Marian87 men da kom det opp feilmelding
 
Hei.
Finner plutselig ikke det skjulte forumet til april. Har hatt tilgang frem til nå,og ikke fått noe beskjed om at jeg har gjort noe jeg ikke har lov til. Prøvde å trykke inn på linken til hun Marian87 men da kom det opp feilmelding
Det er ingen som har mistet tilgang siden i starten av januar. Så det kan hende at det rett og slett var en feil med appen i går. Prøv å lukke og åpne den igjen, kanskje det hjelper?
 
Har vært medlem i det åpne forumet helt siden i fjor sommer, men får ikke til å bli medlem i skjult forum? Veldig irriterende, da jeg er aktiv og oppfyller alle kravene. Når jeg trykker på nicket kommer det ikke opp noe valg om å sende PM heller nå. Hva kan jeg gjøre?
 
Har vært medlem i det åpne forumet helt siden i fjor sommer, men får ikke til å bli medlem i skjult forum? Veldig irriterende, da jeg er aktiv og oppfyller alle kravene. Når jeg trykker på nicket kommer det ikke opp noe valg om å sende PM heller nå. Hva kan jeg gjøre?
Om du bruker appen så kan du bare trykke på et innlegg som den du vil snakke med har lagt ut og så velge "start a convo with..." I menyen.
 
Back
Topp