April har fått skjult forum. Klikk her for å se hvordan du blir medlem!

Du kan regne det ut selv på sånn terminkalkulator på nett (bare google det) så lenge du vet når du hadde første dag i siste mens??

Jeg har ikke fått tilbake mensen etter sist fødsel, så er veldig usikker på hvor langt jeg er på vei. :)

Jeg fant heller ikke pm så skrev bare innlegg på siden hennes :) Fikk svar tilbake på pm :)
Fant ut av det nå: du må gå til "samtaler" på hovedmenyen. Der kan du skrive pm, bare husk hva brukernavnet hennes er.

Ser ut som at jeg har fått tilgang siden jeg har et sånt banner under bildet mitt, men hvor finner jeg gruppa? :P

Hvordan får vi sånne snasne farger på banneret ? Flere som vil ha det ? :D Og det går vel an å endre navnet nå som det kun heter April ? :)

er det kommet skjult forum nå? Har skrevet på veggen til den tilgangsansvarlige.. når får man tilgang?

Jeg pleier å ta en liten runde på dette hver kveld for det går så mye kjappere en å ta en og en omgangen ihvertfall nå i begynnelsen når det er så mange :-) skriv gjerne hvilken dato du står på terminlisten også så går det mye kjappere for megb å sjekke at du er der :-)

Var på dataen på jobb, og der kom skjult forum frem,men her på appen kommer d ikke frem. Er d vanlig? :)

Kan den som kan gjøre det, endre navnet til Aprillykke 2016 ? :) Og hvordan får man farge på banneret ?

Jeg har fått banneren, men får ikke opp forumet. Har logget inn og ut mange ganger i både app og webside i flere dager nå. Noen tips?

Back
Topp