M
Moderator Kine
Guest
Har du skrudd på varslene for forumet?Jeg er også aktiv, men jeg glemmer bort dette forumet da jeg ikke får varsler..
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Har du skrudd på varslene for forumet?Jeg er også aktiv, men jeg glemmer bort dette forumet da jeg ikke får varsler..
Noen som vil hjelpe meg med mitt tidligere spørsmål om hvordan jeg blir medlem?
Men må jeg virkelig småkommentere til det kjedsommelige på de åpne trådene til jeg når 50 innlegg? Jeg er jo aktiv på maigruppa og vil jo være aktiv her også.Det står hvordan du kan bli medlem i den første posten i denne tråden
Men må jeg virkelig småkommentere til det kjedsommelige på de åpne trådene til jeg når 50 innlegg? Jeg er jo aktiv på maigruppa og vil jo være aktiv her også.
Forsøk å logg deg ut og inn. Får du den fortsatt ikke opp kan du forsøke å søke via vanlig forum lister slik som for andre termin forumJeg fikk bekrefte at tilgang var ok på fredag. Men får fortsatt ikke opp noe skjult forum
Heisann hva er problemet? Har du fått tilgang av tga? Om du har er problemet at du ikke finner det?Jeg har gitt opp dette med skjult forum jeg.. Det er så innmari useriøst hele greia..
Man må ha ett minimum på 50 innlegg i termingruppen, om ikke er poenget med skjult forum borte det er laget slik at ikke alle kan være innom å leseMen må jeg virkelig småkommentere til det kjedsommelige på de åpne trådene til jeg når 50 innlegg? Jeg er jo aktiv på maigruppa og vil jo være aktiv her også.
Send en melding til tilgangsansvarlig så ordner hun detjeg ønsker tilgang
jeg finner ikke ut hvem jeg skal kontakte.
Tilgangsansvarlig for denne gruppen er didi83 (trykk på nicket, derifra får du opp valg om å sende pm)
Send meg en pm så skal vi se på detJeg fikk tilgang, men finner ikke noe skjult forum... Heller ikke kommet opp noe banner under bildet... Har forsøkt å logge ut og inn igjen også...