April har fått skjult forum. Klikk her for å se hvordan du blir medlem!

Jeg har sendt melding men ingen tilbakemelding og ser ikke noe skjult forum her heller..
 
Hei. Jeg får bare opp antall innlegg på profilen min.. Ikke i hvilken grupper de er skrev i. Må jeg ta begynne å leite og telle i alle trådene på april gruppa?
 
Jeg får ikke opp forumet?
 
Synes det er litt rare regler. Hvorfor må man ha 50 innlegg for å bli med i den hemmelige gruppen?
 
Var kan eg se om eg har 50 inlegg på terminforum før å kunna søka meg in??
 
Trykk på ditt eget brukernavn/bilde, så kommer det opp en oversikt :)

Ser du har over 8000 innlegg, så tror det skal gå bra :p
 
Hei, jeg hører egentlig til i mai gruppen da jeg har termin 3.mai. Men vi venter tvillinger så det er ekstremt stor sannsynlighet for at jeg føler i april. Derfor ønsker jeg gjerne å være medlem her også så jeg kan følge dere som føder samtidig med meg. Jeg har lest man må ha 50 innlegg her inne før man kommer til det skjulte forumet. Jeg har godt over 50 innlegg i mai gruppen, men jeg føler jeg må kommentere usaklig mye her inne om jeg skal komme opp i 50 her også. Jeg er aktiv (jeg bor ikke her inne), og jeg er engasjert i flere tema. For meg er det viktig å ha noen å snakke med om denne graviditeten da jeg dessverre har flere venner som ikke støtter meg i dette og som har kuttet kontakten. Så, hvordan blir jeg medlem? :)
 
Jeg er også aktiv, men jeg glemmer bort dette forumet da jeg ikke får varsler..
 
Last edited by a moderator:
Back
Topp