Prøverøret
Glad i forumet
Jeg vet ikke helt med disse billigtesten altså... Tok en til test i går, men da kom det en svakere (nesten usynlig) strek. I dag det samme. Nå er jeg fri for tester
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Takk det samme. Nå har de tatt opp en blasto som overlevde fint så da krysser jeg fingre for at alt er i orden og insett blir kl ett i dag. Har du fått beskjed?Masse lykke til i morgen!! ❤
Jeg fikk slike tester frem til 13 dager etter Ovitrelle. Kanskje hadde jeg en kjemisk, men jeg mener sprøyta satt i så lenge hos meg.Jeg vet ikke helt med disse billigtesten altså... Tok en til test i går, men da kom det en svakere (nesten usynlig) strek. I dag det samme. Nå er jeg fri for tester![]()
Så bra, da er det ikke lenge før du er rugerTakk det samme. Nå har de tatt opp en blasto som overlevde fint så da krysser jeg fingre for at alt er i orden og insett blir kl ett i dag. Har du fått beskjed?
Jeg fikk slike tester frem til 13 dager etter Ovitrelle. Kanskje hadde jeg en kjemisk, men jeg mener sprøyta satt i så lenge hos meg.
Jeg fikk slike tester frem til 13 dager etter Ovitrelle. Kanskje hadde jeg en kjemisk, men jeg mener sprøyta satt i så lenge hos meg.
Det skjønner jeg godt!! Det jeg i alle fall lærte etter å ha testa som du at på Ovitrelle skal jeg ikke teste før 14 dpo!!Ja, er nok ikke noe denne runden hellerDet er så typisk og jeg er så lei
![]()
dette går bra søta <3 <3Sprøytestart i dag
I dag - 22/4: Prednisolon, bemfola og klexane
23/4 - 25/4: Prednisolon, bemfola, klexane og orgalutran
25/4: ultralyd kontroll
Men nå er jeg også offisielt ruger. Krysser fingre, og er beredt på de lange ventedagene. Satser på det. Skal sette de kl.23.00 tenkte jeg. Fått beskjed om at orgalutran må settes til det tidspunktet når jeg starter den og da er det like greit å ta de andre til samme tid så jeg slipper å forholde meg til flere tidspunkt og kanskje glemmer detdette går bra søta <3 <3
jeg satt gonal-F kl 23.00 jeg også..Satser på det. Skal sette de kl.23.00 tenkte jeg. Fått beskjed om at orgalutran må settes til det tidspunktet når jeg starter den og da er det like greit å ta de andre til samme tid så jeg slipper å forholde meg til flere tidspunkt og kanskje glemmer detOg du skal sette ovitrelle i dag
![]()
❤❤❤
Men kjenner det blir litt sent for meg med kl.23.00. Kanskje jeg heller slal ta 22.30. En halvtime kan da ikke ha så mye å si tenker jegjeg satt gonal-F kl 23.00 jeg også..slippe å dra de med meg på jobb!!
hahaha
Du har sikkert truffet ei lita blodåre. Da svir det godt når man trykket inn medisinen. Det er ufarlig, bare ubehagelig. Min svigermor har diabetes og har fortalt meg der mange gangerFy fabian så den ovitrelle sprøyten svei når jeg satt den!!! måtte ta en pause på nesten et minutt før jeg klarte å trøkke inn siste resten av dosen (satt med nålen i magen heleveien....) men fydda så det svei...
er nok mengden som gjorde at det svei.... men det var ikke blodsvar når jeg tok ut nålen fra magen... (slik jeg opplever på jobben dersom jeg har truffet blodåre når jeg setter insulin hos diabetikerene jeg har ansvar for)...Du har sikkert truffet ei lita blodåre. Da svir det godt når man trykket inn medisinen. Det er ufarlig, bare ubehagelig. Min svigermor har diabetes og har fortalt meg der mange ganger![]()
Satt nettopp Klexane, og i dag gjorde det sykt vondt! Måtte puste meg igjennom det. Jeg får blåmerker avogtil og det er uten at det kommer blod med ut.er nok mengden som gjorde at det svei.... men det var ikke blodsvar når jeg tok ut nålen fra magen... (slik jeg opplever på jobben dersom jeg har truffet blodåre når jeg setter insulin hos diabetikerene jeg har ansvar for)...
HAHAHAHA jeg får vel "igjen" for alle jeg har stukket til nå...HAHAHAHAHA
Sukk :-(Satt nettopp Klexane, og i dag gjorde det sykt vondt! Måtte puste meg igjennom det. Jeg får blåmerker avogtil og det er uten at det kommer blod med ut.
Skal sette klexane og bemfola for første gang i kveld. Gleder meg ikkeSatt nettopp Klexane, og i dag gjorde det sykt vondt! Måtte puste meg igjennom det. Jeg får blåmerker avogtil og det er uten at det kommer blod med ut.