April <3

Ja, det mener jeg også. Har hørt om flere som måtte vente lenger enn det også. Var egentlig bare ute etter deres erfaringer:D og en ting til... forsvinner den helt hvis man er gravid også?
Det vil jeg tro er veldig individuelt. Alle kropper reagerer forskjellig, alle svangerskap er forskjellig. Det sikreste er å vente til 14 dager etter innsett har jeg fått høre.

Det vil jeg tro er veldig individuelt. Alle kropper reagerer forskjellig, alle svangerskap er forskjellig. Det sikreste er å vente til 14 dager etter innsett har jeg fått høre.

Har hørt det også jah:D hahaha... Men man blir litt sånn hobbyforsker i disse ventetider vet du;) skulle ønske jeg kunne legge det vekk:rolleyes: stiller spørsmål jeg vet svaret på stadig vekk. Helt dustete:p

Har hørt det også jah:D hahaha... Men man blir litt sånn hobbyforsker i disse ventetider vet du;) skulle ønske jeg kunne legge det vekk:rolleyes: stiller spørsmål jeg vet svaret på stadig vekk. Helt dustete:p
Jeg er veldig streng med meg selv og tillater ikke å tenke sånn. Kjøper graviditetstest dagen før jeg skal teste så jeg ikke blir frista. Hehe er litt nasi der :P

Er det noen av dere som kan fortelle meg når Ovitrelle hcg forsvant helt fra testene?:rolleyes:
Jeg testet ut ovitrelle, hadde så og si helt blank test 9 dager etter den var satt. Tror egentlig ikke jeg fikk totalt blank test før det begynte å stige igjen. Det er forskjellig fra person til person. For min del synes jeg det er greit å følge med.

Jeg testet ut ovitrelle, hadde så og si helt blank test 9 dager etter den var satt. Tror egentlig ikke jeg fikk totalt blank test før det begynte å stige igjen. Det er forskjellig fra person til person. For min del synes jeg det er greit å følge med.

Ja, jeg liker også å følge med litt:) er nå 10 dager siden Ovitrelle og er en svak strek der ennå. Kan godt hende det var slik forrige mnd også, men jeg husker ikke...

De to siste er fra i dag.

13df8cb73893146c97164806242cac27

Ren nysgjerrig... hvilken dag setter dere som har fryseforsøk inn egg, som går på progynova. Skal ha kontroll time på dag 12..litt spent på hvilken dag d blir :-)

Da blir det kanskje april i stedet for mai på meg :) Sprøytestart 18.4 og ul kontroll 25.4 :)

kommer du til bergen rundt den 25 då? :-)
Nei, tar ul kontrollen her hjemme. Blir så langt å reise for bare en ul om han sier jeg må fortsette å stimulere :)

Ren nysgjerrig... hvilken dag setter dere som har fryseforsøk inn egg, som går på progynova. Skal ha kontroll time på dag 12..litt spent på hvilken dag d blir :)
For meg blei det dag 18. Var på kontroll dag 12 og alt var forsvidt fint da og trodde jeg fikk innsett fredag dag 15 men blei visst mandag i stedet. Lurer på om det har noe med at jeg skulle gå på utrogest i 5 dager siden jeg skal sette inn blastocyst??

Tusen takk. Etter smertehelvete så håper jeg det blir til noe. Tror ikke jeg orker å gå igjennom dette flere ganger.
Leste at du ble overstimulert, men satser på gullegget ble fryst ned ;-) Her hadde vi 18 ut ved uttak og jeg og hadde mye smerter i ettertid. God bedring og masse lykke til <3

Jeg har svak positiv test nå, skal ikke spamme denne tråden med testbilder, det gjør jeg i dagboken.
Jeg forferdelig redd det er en ny kjemisk, og klarer derfor ikke glede meg helt. Er på rugedag 9 i dag, regner innsett som rugedag 1, så det er fortsatt tidlig.
Så koselig, og gratulerer som gravid <3 Blir jo testsyk av slikt ;-) :-p

Back
Topp