Prøverøret
Glad i forumet
jeg liker at du får holdt deg opptatt de neste dagene, ikke det med troen... jeg har troen på dere ;-)
Godt at man har optimister rundt seg når man ikke orker være det selv
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
jeg liker at du får holdt deg opptatt de neste dagene, ikke det med troen... jeg har troen på dere ;-)
Jeg er offisielt gravid, testdato i dag med hcg på 420. Så kan virke som begge spirene har festet seg![]()
Håper mange kommer etter!
vi har en helt annen kjennskap til hva som foregår hos hverandre at då må man kunne vise empati med sine med søstre <3Godt at man har optimister rundt seg når man ikke orker være det selvhehe
Flinke jente som løfter oss opp
![]()
Sent svar hehe, hører til riksenArtig, hvor hører du til?porsgrunn her
Gratulerer !!!!!! :-DJeg er offisielt gravid, testdato i dag med hcg på 420. Så kan virke som begge spirene har festet seg
vi har en helt annen kjennskap til hva som foregår hos hverandre at då må man kunne vise empati med sine med søstre <3
Får vaske huset i morgendet holder meg nok opptatt i noen timer.. Vil bare få disse dagene overstått. Har virkelig ikke troa denne gangen altså. Ingen tegn til noe her.
Jeg er offisielt gravid, testdato i dag med hcg på 420. Så kan virke som begge spirene har festet seg![]()
Er det ikke gjerne mangel på tegn som er det virkelige tegnet damasse lykke til!
![]()
Noen sier jo det, men det tør ikke jeg tro påhar blitt lurt så mange ganger nå
![]()
Da kan jeg ha trua for deglettere det.
jeg aner ikke, men spør når du er på kontroll i morgen. ;-) lykke til! til oss begge <3 <3Hvordan er tidsaspektet med puregon og ovitrelle. Ovitrelle er to dager før uttak? Når tas siste puregon i forhold til det? Er tom i dag, kontroll i morgen og mest sannsynlig uttak mandag. Trenger jeg ny resept tro?![]()
Hmm, tror man tar siste sprøyte dagen før Ovitrelle (som tas to dager før uttak, ja), så da skal det vel akkurat holde for deg tror jegHvordan er tidsaspektet med puregon og ovitrelle. Ovitrelle er to dager før uttak? Når tas siste puregon i forhold til det? Er tom i dag, kontroll i morgen og mest sannsynlig uttak mandag. Trenger jeg ny resept tro?![]()
Jeg var på kontroll i dag, og slimhinna var på 8 mm, mao fin og klar for egg, så det blir innsett på mandag hvis eggene overlever opptining!!!![]()
Vanvittig stor lettelse, men det tok ikke lang tid før jeg var tilbake på jorda siden det fortsatt kan gå åt skogen
) Håper de overlever! Det kommer til å bli ekstremt nervepirrende å vente på å få ringe inn kl 11.15 på mandag
![]()
krysser fingre og tær for deg... beina de må jeg nok holde åpen i hvertfall til tirsdag- onsdag... ;-) hahahahahahahaha <3Jeg var på kontroll i dag, og slimhinna var på 8 mm, mao fin og klar for egg, så det blir innsett på mandag hvis eggene overlever opptining!!!![]()
Vanvittig stor lettelse, men det tok ikke lang tid før jeg var tilbake på jorda siden det fortsatt kan gå åt skogen
) Håper de overlever! Det kommer til å bli ekstremt nervepirrende å vente på å få ringe inn kl 11.15 på mandag
![]()
Masse lykke til i dag!!!! <3