April <3

Jeg er offisielt gravid, testdato i dag med hcg på 420. Så kan virke som begge spirene har festet seg :)
Håper mange kommer etter!
Gratulerer !!!!!! :-D

Hvordan er tidsaspektet med puregon og ovitrelle. Ovitrelle er to dager før uttak? Når tas siste puregon i forhold til det? Er tom i dag, kontroll i morgen og mest sannsynlig uttak mandag. Trenger jeg ny resept tro? :rolleyes:

Hvordan er tidsaspektet med puregon og ovitrelle. Ovitrelle er to dager før uttak? Når tas siste puregon i forhold til det? Er tom i dag, kontroll i morgen og mest sannsynlig uttak mandag. Trenger jeg ny resept tro? :rolleyes:
jeg aner ikke, men spør når du er på kontroll i morgen. ;-) lykke til! til oss begge <3 <3

Hmm, tror man tar siste sprøyte dagen før Ovitrelle (som tas to dager før uttak, ja), så da skal det vel akkurat holde for deg tror jeg :)

Jeg var på kontroll i dag, og slimhinna var på 8 mm, mao fin og klar for egg, så det blir innsett på mandag hvis eggene overlever opptining!!! :D :D Vanvittig stor lettelse, men det tok ikke lang tid før jeg var tilbake på jorda siden det fortsatt kan gå åt skogen :)) Håper de overlever! Det kommer til å bli ekstremt nervepirrende å vente på å få ringe inn kl 11.15 på mandag :eek:

Jeg var på kontroll i dag, og slimhinna var på 8 mm, mao fin og klar for egg, så det blir innsett på mandag hvis eggene overlever opptining!!! :D :D Vanvittig stor lettelse, men det tok ikke lang tid før jeg var tilbake på jorda siden det fortsatt kan gå åt skogen :)) Håper de overlever! Det kommer til å bli ekstremt nervepirrende å vente på å få ringe inn kl 11.15 på mandag :eek:

Å så gøy og spennende! :) masse lykke til! Det går nok bra skal du se :)

krysser fingre og tær for deg... beina de må jeg nok holde åpen i hvertfall til tirsdag- onsdag... ;-) hahahahahahahaha <3

Skiltet i bygget hvor hausken hører til her i Bergen
ImageUploadedByBV Forum1460722264.913624.jpg

Back
Topp