Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Gratulerer med godt uttak! Krysser fingre for god befruktning!Da er vi ferdige med uttak denne gangen. Ble hele 9 egg ut☺ nå er det og vente til fredagen for tilbakesetting. Håper det blir noe av det.
Hva sa de ift videre plan da, får du det som dere vil?Jeg må fortsette i to dager til med gonal f hadde 1 eggpose på 13mm på h side og 1 på v side på 12 mm![]()
Det er jo helt strålende befruktning! Gratulerer med det!Da har vi fått resultater av befruktningen. 14 egg ut, av de var det 13 som var modne. Og 12 som lot seg befrukte. Vi skal være med på et forskningsprosjekt ; Eeva. Så da ble utsetter flytter til fredag. Det er jeg litt glad for. Da får kroppen en dag ekstra med hvilehåper mange fortsetter å dele seg riktig
vi har aldri hatt så gode resultater dagen etter. Så dette lover bra. Mannen er litt tullete i hode forde jeg sa vi ville ha to egg inn
Han er ikke med inn på uttaket, sitter å venter utenfor. Så da fikk han ikke være med å bestemme
![]()
Da har vi fått resultater av befruktningen. 14 egg ut, av de var det 13 som var modne. Og 12 som lot seg befrukte. Vi skal være med på et forskningsprosjekt ; Eeva. Så da ble utsetter flytter til fredag. Det er jeg litt glad for. Da får kroppen en dag ekstra med hvilehåper mange fortsetter å dele seg riktig
vi har aldri hatt så gode resultater dagen etter. Så dette lover bra. Mannen er litt tullete i hode forde jeg sa vi ville ha to egg inn
Han er ikke med inn på uttaket, sitter å venter utenfor. Så da fikk han ikke være med å bestemme
![]()
Wow, det får'n si!Da har vi fått resultater av befruktningen. 14 egg ut, av de var det 13 som var modne. Og 12 som lot seg befrukte. Vi skal være med på et forskningsprosjekt ; Eeva. Så da ble utsetter flytter til fredag. Det er jeg litt glad for. Da får kroppen en dag ekstra med hvilehåper mange fortsetter å dele seg riktig
![]()
ja... <3Hva sa de ift videre plan da, får du det som dere vil?
Så bra! Tvi tvi!ja... <3
men gu kor nervøs jeg var der oppe i dag...Så bra! Tvi tvi!
Da har vi fått resultater av befruktningen. 14 egg ut, av de var det 13 som var modne. Og 12 som lot seg befrukte. Vi skal være med på et forskningsprosjekt ; Eeva. Så da ble utsetter flytter til fredag. Det er jeg litt glad for. Da får kroppen en dag ekstra med hvilehåper mange fortsetter å dele seg riktig
![]()
Då ligger vi ca likt då ;-)Var på tidlig ultralyd i dag og alt så bra ut!samme medisiner videre, ny kontroll på fredag og mest sannsynlig uttak på mandag. This shit just got real!
hihi
Masse lykke til til alle dere som allerede har hentet ut eller satt inn, og tvi tvi til oss som er rett rundt hjørnet![]()
hobbyer? feks bli ekstremt avhengig av et spill, av et håndarbeid eller liknende...6 dpo. Å herre... denne ventinga tar knekken på meg! Greit når jeg er på jobb. Da kobler jeg helt ut av denne bobla. Nå har jeg fri i 3 dager... hjelp!
hobbyer? feks bli ekstremt avhengig av et spill, av et håndarbeid eller liknende...
krysser alt som krysses kan for at vi snart kommer etter... <3 <3 og GRATULERER SÅ MYE!!!! <3Jeg er offisielt gravid, testdato i dag med hcg på 420. Så kan virke som begge spirene har festet seg
Håper mange kommer etter!
jeg liker at du får holdt deg opptatt de neste dagene, ikke det med troen... jeg har troen på dere ;-)Får vaske huset i morgendet holder meg nok opptatt i noen timer.. Vil bare få disse dagene overstått. Har virkelig ikke troa denne gangen altså. Ingen tegn til noe her.