April <3

Takk for oppmuntringen:) Gratulerer så mye til deg!! Hadde du noen symptomer?
Hadde såre lite fram til jeg fikk hormonell migrene en uke etter innsett. Ingenting før det. Nå begynner jeg å kjenne mer til stikninger og strekk i livmor området. Vet hvor lang ventetiden er og hvor mye man rekker å tenke. Jeg har ikke testdato før torsdag, men har testet hjemme.
Krysser det som krysses kan! Det skal bli mange terminspirer i aprilgruppa!

Hadde såre lite fram til jeg fikk hormonell migrene en uke etter innsett. Ingenting før det. Nå begynner jeg å kjenne mer til stikninger og strekk i livmor området. Vet hvor lang ventetiden er og hvor mye man rekker å tenke. Jeg har ikke testdato før torsdag, men har testet hjemme.
Krysser det som krysses kan! Det skal bli mange terminspirer i aprilgruppa!

Du har en ganske sterk test der allerede! :D Disse symptomene er så ulike fra gang til gang, at jeg vet ikke lenger hva jeg skal kjenne etter:confused: hadde alt mulig etter forrige sprøyterunde. Nå tør jeg ikke tro på noenting...:p føler meg så lurt:D

Du har en ganske sterk test der allerede! :D Disse symptomene er så ulike fra gang til gang, at jeg vet ikke lenger hva jeg skal kjenne etter:confused: hadde alt mulig etter forrige sprøyterunde. Nå tør jeg ikke tro på noenting...:p føler meg så lurt:D
Ja, det er akkurat det. Kan være veldig ulikt fra gang til gang. Dette en min minst typiske runde så langt, men kanskje er det den som gjør vi endelig lykkes. Det er den forbaskede tiden som må vise.

Må vel være lov å klage litt.... Fyttikatta å vondt jeg har. Nå er det 1,5 time siden siste 2 paracetter. Om jeg kunne så hadde jeg vridd med i smerte. Men er best å ligge stille på ryggen.

Må vel være lov å klage litt.... Fyttikatta å vondt jeg har. Nå er det 1,5 time siden siste 2 paracetter. Om jeg kunne så hadde jeg vridd med i smerte. Men er best å ligge stille på ryggen.
Klart det er lov å klage! Anbefaler varmeflaske på magen. Håper det ikke varer for lenge!

Da var jeg til u.l i dag på Ullevål og det gikk veldig bra. Var skikkelig nervøs før timen og var så bekymret at nesesprayen ikke hadde gjort jobben sin, men alt var helt fint. Fikk beskjed om at jeg hadde 4-5 eggposer/folliker på høyre side og 6-7 på venstre. Hun sa ihvertfall at det var veldig bra.
Uansett så begynner jeg på sprøyter (menopur) i morgen. Så er det ny u.l neste torsdag og om alt er bra da så er det innsetting uka etter. Siste uka i april. Er det noen som vet om man kan sette sprøyte på samme tidspunkt som man tar nesesprayen, og går det fint å gjøre klar blandingen i glasset dagen før sprøytestart?

Last edited:
Syklusdag 12, første kontroll frysforsøk. Fin slimhinne og ingen folikkler (en på 7 mm). Venter på svar fra sykehuset (var hos lokal gynekolog) og håper på insett fredag :)
Hipp hurra, så bra :D :D Nå går det straka vegen til innsett!

Da var uttaket ferdig. 14 egg ut! Det er dobling fra forrige. Jeg må gå på blodfortynnende. Så det betyr flere sprøyter på meg.
Gratulerer med knalluttak!! Håper det er minst ett gullegg blant dem :D

4 dpo i dag og jeg har ikke trua:confused: Har mista den litt etter 1,5 år prøving. Vet det ikke er lenge for noen, men det føles som 10 år siden jeg heller ikke ble gravid i mitt forrige forhold over 7 år...
Krysser fingrene for at det likevel går nå ❤ Det er vondt når man begynner å tvile og mister håpet. Men ingenting som kan tilsi at det ikke er spire på gang nå, så det er bare å prøve å holde motivasjonen oppe!!

ønsk meg lykke til i morgen... Då blir det tur til hausken og sjekke hvordan medisinene har oppført seg... kryss det som krysses kan for at jeg nå får el sprøyten og grønt lys for å hoppe i høyet her hjemme <3

ønsk meg lykke til i morgen... Då blir det tur til hausken og sjekke hvordan medisinene har oppført seg... kryss det som krysses kan for at jeg nå får el sprøyten og grønt lys for å hoppe i høyet her hjemme <3
Lykke til, håper dere får det slik dere ønsker!

Lykke til i dag :D

Tusen takk. Etter smertehelvete så håper jeg det blir til noe. Tror ikke jeg orker å gå igjennom dette flere ganger.
Au da, det hørtes ikke godt ut :( Pga overstimulering eller?

Au da, det hørtes ikke godt ut :( Pga overstimulering eller?
Ja, kan være det. Jeg hadde 14 på en side og 12 på den andre. Fikk ut 14 egg. Så er jo noen igjen som ikke de tømte. Så må gå på sprøyter i noen uker fremover. Blodfortynnende. Er bedre i dag, men fortsatt veldig øm. Holder på på sofaen, blir kvalm når jeg spiser. Håper det gir seg og at jeg få innsett i morra.

Back
Topp