Amalie2024
Flørter med forumet
Ja, så den kan jo fortsatt slå ut. Tok en test rett før innsett (den slo ut som svak), men har ikke testet videre.Så spennende, har du brukt ovitrelle eller?![]()
![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ja, så den kan jo fortsatt slå ut. Tok en test rett før innsett (den slo ut som svak), men har ikke testet videre.Så spennende, har du brukt ovitrelle eller?![]()
![]()
Okei så utrolig spennende! Jeg fikk positiv 9dpo men svaaak! Hadde ikke testet ut ovitrelle da, men 10 dpo syns jeg den var litt sterkere. Krysser fingrene for degJa, så den kan jo fortsatt slå ut. Tok en test rett før innsett (den slo ut som svak), men har ikke testet videre.
Jeg pleier nesten alltid å få ømme bryster en uke før menstruasjon, men etter innsett nå fikk jeg ikke det før ca 12 DPO. Kjente litt murringer som like gjerne kunne vært cyclogest eller at de var å rota inni der, som forsvant igjen etter noen dager. Så veldig lite symptomer lenge, og nå har jeg jo testet positivt nå nettopp. Kan godt være kroppen din er mer klar for et embryo, håper virkelig det sitter for deg nåHvordan føler dere andre rugere dere? Jeg synes ting er litt annerledes dette innsettet. Forrige gang hadde jeg sykt ømme bryster allerede fra 1-2 DPO, nå er det 7 DPO og kjenner fortsatt ingenting. Kanskje det er positivt? Vet jo at jeg får nok progesteron siden jeg tar cyclogest hver dag. Jeg føler meg også generelt bedre i balanse, forrige gang kunne jeg kjenne at autoimmuniteten til min stoffskiftesykdom blusset opp, for eksempel. Kanskje kroppen er mer klar for et embryo denne gang?![]()
Sist kjente jeg overhodet ingenting, ikke engang fra medisinene. Var veldig deppa i humøret allerede fra innsett dagen. Denne gangen har jeg de første par dagene hatt murringer og stikkinger i livmorsområdet, og vært i generelt veldig bra humør og veldig rolig - noe jeg ikke var sist. Føler at jeg kjenner noe som er på gang, men klarer ikke å si hva det er. Nesten redd for å begynne å teste, men tenkte å begynne på tirsdag, som vil tilsvare 10dpoHvordan føler dere andre rugere dere? Jeg synes ting er litt annerledes dette innsettet. Forrige gang hadde jeg sykt ømme bryster allerede fra 1-2 DPO, nå er det 7 DPO og kjenner fortsatt ingenting. Kanskje det er positivt? Vet jo at jeg får nok progesteron siden jeg tar cyclogest hver dag. Jeg føler meg også generelt bedre i balanse, forrige gang kunne jeg kjenne at autoimmuniteten til min stoffskiftesykdom blusset opp, for eksempel. Kanskje kroppen er mer klar for et embryo denne gang?![]()
Spennende! Det høres lovende ut, jeg tar det alltid som et godt tegn når noe er annerledes. Du får dele testen her når du tar! Jeg pleier å vente til blodprøve, fordi jeg er så lut lei av negative tester etter lang tids prøving. Nå er jeg imidlertid litt usikker, på grunn av påskeferien. Blodprøvedag er ikke før 22. april, så det blir lenge å holde på med cyclogest hvis det mislykkes. Jeg tar med meg tester til hytten, så må jeg bare se hvordan jeg føler det.Sist kjente jeg overhodet ingenting, ikke engang fra medisinene. Var veldig deppa i humøret allerede fra innsett dagen. Denne gangen har jeg de første par dagene hatt murringer og stikkinger i livmorsområdet, og vært i generelt veldig bra humør og veldig rolig - noe jeg ikke var sist. Føler at jeg kjenner noe som er på gang, men klarer ikke å si hva det er. Nesten redd for å begynne å teste, men tenkte å begynne på tirsdag, som vil tilsvare 10dpo![]()
![]()
Håper dette er deres hell og lykke
Ja, syns den virker altfor sterk til Ovitrelle
Gjør det!! Har du brukt ovitrelle?Vurderer å ta en test i morgen, 4dp5dt / 9dpoKlarer ikke å bestemme meg
![]()
Har ikke brukt ovitrelleGjør det!! Har du brukt ovitrelle?
Ja det er definitivt for sterk til å være ovitrelle. Spennende
Okei krysser fingrene for degHar ikke brukt ovitrelle![]()