April 2025

Vis vedlegget 458445
Jeg tester med 25 mlu tester. Så må trikse litt for å få fram strek. Men denne fikk jeg i kveld. Så her er det stigning og noe på gang.

Der forsvant den der "rolig og avbalansert" ut av vinduet ja. :laughing002 Jeg er veldig fornøyd og veldig spent på hvordan det utvikler seg videre.
Ser absolutt strek der, så spennende!! Krysser fingrene for økning fremover :Heartred

Følger fortsatt med i denne tråden, selv om jeg strengt talt ikke lenger hører hjemme her etter avbrudd. Krysser så fingrene for dere alle :Heartpink
Her kom endelig avbruddsblødningen idag, 12 dager siden uttak (9 dager siden cyclogest), og nedtellingen mot eggløsning og ny menstruasjon kan starte :)

9 dpo, jeg føler jeg har kjent mer i livmorområdet enn det jeg pleier å gjøre så tidlig. I går var det en slags stølhet i livmor (og stikkende smerte da jeg nøs). I dag er det bare en mild murring. Jeg vet det nok er for tidlig til at det kan være graviditetstegn, likevel er det vanskelig å la være å kjenne etter. Vi reiser på hytten med familie i dag, jeg tar med meg et par graviditetstester, i tilfelle, men jeg er ikke sikker på om jeg vil bruke dem.

Vi har 3 embryo igjen på frys, så må først få kontakt med klinikken og planlegge neste innsett. Kjenner håpet mitt fikk seg en solid knekk nå. Men jeg vet jo at ikke alle egg er 100% uansett om hvor ung og frisk donor er. Så noen trenger bare flere forsøk før det lykkes.
Skjønner. Var det første med eggdonor? Statistisk sett vil en del av eggene uansett ikke klare seg, så du bør ha gode sjanser på de neste :) Heier på deg! Men er du helt sikker på at det ikke gikk denne runden? Hvilken DPO er du på?

Skjønner. Var det første med eggdonor? Statistisk sett vil en del av eggene uansett ikke klare seg, så du bør ha gode sjanser på de neste :) Heier på deg! Men er du helt sikker på at det ikke gikk denne runden? Hvilken DPO er du på?
Jeg er på 11 dpo og hadde positiv test på morgenen i går og dagen før. Hadde da testa ut ovitrelle og sett at det var ute og testene steg igjen. Testa igjen på kvelden i går og fikk omtrent negativ. Dagens test var helt negativ. Dette blir ikke noe baby av.

Jeg er på 11 dpo og hadde positiv test på morgenen i går og dagen før. Hadde da testa ut ovitrelle og sett at det var ute og testene steg igjen. Testa igjen på kvelden i går og fikk omtrent negativ. Dagens test var helt negativ. Dette blir ikke noe baby av.
Ja, forstår, det er veldig leit. Varme og styrke til deg! ❤️❤️

Skriv svaret ditt ...
Back
Topp