April 2025

Ja ble mye trist på en gang her nå. Håper det går bra med dere andre. ❤️ Jeg har liksom fått roet meg i løpet av dagen. Det tror jeg er bra. Mannen har vært på jobb og da har jeg fått en pause fra sorgen hans også. Han tok dette tungt. Håpet var så stort med donoregg. Vi har heldigvis 3 igjen å prøve med. Nå får kroppen hvile litt og så setter vi i gang igjen.

10 dager etter innsett av blasto og blank test og negativ tidlig test. Tok blodprøve på Fürst bare sånn i tilfelle, men tviler på noen positive tall.

Første innsett som har vært negativ (av to tidligere da). Tok ikke ovitrelle denne gangen. Men tok prednisolon og albyl-e. Vet ikke om det var årsaken. Jaja, får stålsette meg til nytt uttak og se hva som kan gjøres videre... Dette gamet altså. :arghh:

11 DPO i dag, tiden snegler seg avgårde. Hadde en del halsbrann i går kveld, det har jeg nesten aldri hatt før. Noen som har hatt det i forbindelse med graviditet før?

:oops::oops: Jeg er helt lamslått. Har aldri sett en positiv test etter snart to års prøving. Holdt meg til 14 DPO, hadde tenkt til å vente til blodprøve tirsdag, men har kjent på så mange symptomer at jeg ville teste (halsbrann, ømme bryster, økt hvilepuls og redusert HRV, kvalme, murringer).

Dette er en babyplan tidligtest, håper streken er sterk nok for 14 DPO? Noen som har en formening om det?
IMG_4451.jpeg

:oops::oops: Jeg er helt lamslått. Har aldri sett en positiv test etter snart to års prøving. Holdt meg til 14 DPO, hadde tenkt til å vente til blodprøve tirsdag, men har kjent på så mange symptomer at jeg ville teste (halsbrann, ømme bryster, økt hvilepuls og redusert HRV, kvalme, murringer).

Dette er en babyplan tidligtest, håper streken er sterk nok for 14 DPO? Noen som har en formening om det?
Vis vedlegget 458789
Næmmen seee! Den der er jo kjempefin! Tydelig og fin strek på 14 dpo. Dette ser veldig lovende ut. Jeg putter deg inn på gravid. For det er du virkelig! Gratulerer så masse! Nå håper vi det holder helt fram til mål. ❤️

Skriv svaret ditt ...
Back
Topp