Ååå nei så kjipt

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ååå nei så kjipt
Ja, negativ test her... tror nok ikke dette går veien denne gangen. Kroppen føles veldig "ikke-gravid" ut sammenliknet med sist fa jeg hadde kjemisk.Har du testet enda @Amalie2024?![]()
Ja kjenner det samme. Jeg hadde et lite håp fordi luktesansen min var i ferd med å bli helt på styr. Men det forsvant igjen.Ja, negativ test her... tror nok ikke dette går veien denne gangen. Kroppen føles veldig "ikke-gravid" ut sammenliknet med sist fa jeg hadde kjemisk.
Sender en god klem til deg ogsåSender en god klem. Er vondt dette her når det ikke går.
Gratulerer, det er jo en veldig fin positiv da
Ja det har vært en tydelig greie her.11 DPO i dag, tiden snegler seg avgårde. Hadde en del halsbrann i går kveld, det har jeg nesten aldri hatt før. Noen som har hatt det i forbindelse med graviditet før?
Kjedelig at det ble sånn. Har flyttet deg over.Jeg må flyttes til mai pga mye rot på klinikken. Så skuffa og irritert… De roter vekk tiden vår.
@HappyMom86 - oppdaterer du på meg?![]()
Jeg kan flyttet til "ikke gravid".Noen flere som skal flyttes litt rundt på? Jeg har gått litt i svima etter at forsøket mitt gikk dårlig.
Næmmen seee! Den der er jo kjempefin! Tydelig og fin strek på 14 dpo. Dette ser veldig lovende ut. Jeg putter deg inn på gravid. For det er du virkelig! Gratulerer så masse! Nå håper vi det holder helt fram til mål.Jeg er helt lamslått. Har aldri sett en positiv test etter snart to års prøving. Holdt meg til 14 DPO, hadde tenkt til å vente til blodprøve tirsdag, men har kjent på så mange symptomer at jeg ville teste (halsbrann, ømme bryster, økt hvilepuls og redusert HRV, kvalme, murringer).
Dette er en babyplan tidligtest, håper streken er sterk nok for 14 DPO? Noen som har en formening om det?
Vis vedlegget 458789
Ja, fy søren, jeg er vel det. Takk!Næmmen seee! Den der er jo kjempefin! Tydelig og fin strek på 14 dpo. Dette ser veldig lovende ut. Jeg putter deg inn på gravid. For det er du virkelig! Gratulerer så masse! Nå håper vi det holder helt fram til mål.![]()