Å snakke med en psykolog er nok en veldig god ide. Det å gå gjennom en sånn prosess, og attpåtil få så mange nedslående beskjeder gjør sitt for både psyke og forhold kan jeg tenke meg. Håper dere får time raskt, og at det er en god match.Det er vel ofte sædkvaliteten som påvirker utviklingen fra dag 3, men de sier at prøvene hans er godt over normalen.. derfor lurer jeg jo på om vi burde ta en utvidet test for å bla sjekke for dna-fragmentering..
Ja det har vært mye nå... vi har begge bedt om henvinsing til psykolog. Og det har aldri samboeren vært åpen for før (typisk menn). Nå var det han selv som tok det opp først
Venter til onsdag denne dagen. Veldig skummelt, spesielt siden vi aldri har fått blasto tidligere.
Men embryologen ringte nettopp og var veldig fornøyd med utviklingen til i dag dag 3. Fortsatt null fragmentering,8 celler som hadde delt seg i perfekt tempo og hver celle hadde én nucleus (det var visst en viktig faktor mtp kvaliteten) . Hun sa at sånn det så ut nå så mente hun at det var minst 80% sjanse for at det utvikler seg til blasto til onsdag. Hun var veldig positiv. Men det var det sist også så jeg lar meg ikke rive med denne gangen... men jeg krysser alt.
Og så har jeg lurt sånn på hvordan utviklingen hos deg har vært. Glad for å høre at det er såpass gode prognoser for den kommende blastoen