April 2025

nå er jeg i gang med testing :smiley-ashamed004 5 dager siden innsett (10 dpo i dag), og det er 12 dager siden jeg satt ovitrelle.

Morgenurin:
Vis vedlegget 457878
Urin #2 (6 timer senere):
Vis vedlegget 457879

Ser dere noe? Og hva tror dere? Ovitrelle? Jeg hadde egentlig ikke tenkt til å teste før til uka, men var noen som sa det kanskje var lurt å teste før for å få et sammenligningsgrunnlag. Aner jo ikke hvor lenge ovitrelle sitter i kroppen :smiley-ashamed004
Jeg ser helt klart strek på begge, om det er Ovitrelle eller babystrek er jo ikke godt å si. Blir veldig spennende å se utviklingen til i morgen!!

nå er jeg i gang med testing :smiley-ashamed004 5 dager siden innsett (10 dpo i dag), og det er 12 dager siden jeg satt ovitrelle.

Morgenurin:
Vis vedlegget 457878
Vis vedlegget 457879

Ser dere noe? Og hva tror dere? Ovitrelle? Jeg hadde egentlig ikke tenkt til å teste før til uka, men var noen som sa det kanskje var lurt å teste før for å få et sammenligningsgrunnlag. Aner jo ikke hvor lenge ovitrelle sitter i kroppen :smiley-ashamed004
Dette synes jeg lover godt! Håper den er sterkere i kveld og i morgen!

Takk for langt svar til en som har litt tungt for å ta innover seg alt :angelic: :Heartpink
Da høres det ut som det er pausesyklus de har ment, uten å ha sagt det med de ordene.
Mitt neste spørsmål blir da: når regner man syklusdag 1? Du sa du hadde syklus på 44 dager, men regner du dag 1 fra stimulering, eller fra avbruddsblødningen? Herregud så komplisert dette er, og flo-appen min kommer jo ikke til å skjønne noe som helst nå :joyful:
Sniker fra Mars-gruppen og heier på dere her i April. Syklus etter stimulering er typisk lengre en vanlig syklus slik @Eibhlin sier. Etter forrige uttak varte min syklus 50dager. Hadde uttak 29.11, Syklusdag 1 startet 06.12 som var pausesyklus, og ny syklus for innsett startet 25.01. Jeg syns den ventingen er hard psykisk, så greit å være forberedt på at det kan ta tid før innsett-syklus kommer.

Sniker fra Mars-gruppen og heier på dere her i April. Syklus etter stimulering er typisk lengre en vanlig syklus slik @Eibhlin sier. Etter forrige uttak varte min syklus 50dager. Hadde uttak 29.11, Syklusdag 1 startet 06.12 som var pausesyklus, og ny syklus for innsett startet 25.01. Jeg syns den ventingen er hard psykisk, så greit å være forberedt på at det kan ta tid før innsett-syklus kommer.
Takk for innspill :)
Veldig nyttig å vite at det kan bli en mye lengre venteperiode enn man ønsket. 50 dager er jo sykt lenge, syns liksom det siste døgnet har sneglet seg forbi.. *sukk*

Morgenurin:
Vis vedlegget 457878
Vis vedlegget 457879

Jeg ser! håper det er babystrek :Heartpink

Noen som har blitt småkvalm av Utrogestan? Merket aldri noe bivirkninger på Cyclogest, men har blitt småkvalm på Utrogestan. Eller kanskje det er acetylsalisylsyren? Det har jeg jo ikke tatt før.

Anyone? :joyful:

Morgenurin:
Vis vedlegget 457878
Vis vedlegget 457879

Syns jeg ser strek jeg også :nailbiting: Er veldig spent på testene dine i dag!

Å, så lei beskjed å få. Men alt kan jo skje! Husk jeg fikk ut kun ett egg og det ble innsett på det. Det er ikke over før det er over :Heartpink
Det er jo sant. Jeg skal prøve å finne tilbake til de positive tankene jeg hadde på dine vegne. For de var der og de var ekte :shy: :Heartpink men jeg er ihvertfall innmari forberedt på at dette siste forsøket ikke kommer til å gå heller. Men jeg har et minihåp om å kanskje få liv til å bli positivt overrasket. Takk for at du minnet meg på det.

Forstår at du føler det sånn. Men er dette icsi? Hva sier de om sædkvaliteten?
Ja icsi.. forrige gang fikk vi ut 4 egg og alle ble befruktet (men alle falt fra en ettertter en fra dag 3 utenom det ene som også festet seg, men endte i kjemisk. Men siden vi faktisk hadde 100% uttelling på befruktning siat så hadde vi kanskje litt for høye forventninger denne gangen hvor vi fikk ut seks egg. Og derfor en lite sjokk når kun ett ble befruktet. Sædkvaliteten er god innenfor normalen sier de.. har vurdert dna fragmenteringstest siden vi aldri har fått en blasto dyrket frem i lab. I lab'en så er de "perfekte" til dag 3 og så stopper det gradvis opp..

Det er jo sant. Jeg skal prøve å finne tilbake til de positive tankene jeg hadde på dine vegne. For de var der og de var ekte :shy: :Heartpink men jeg er ihvertfall innmari forberedt på at dette siste forsøket ikke kommer til å gå heller. Men jeg har et minihåp om å kanskje få liv til å bli positivt overrasket. Takk for at du minnet meg på det.

Ja icsi.. forrige gang fikk vi ut 4 egg og alle ble befruktet (men alle falt fra en ettertter en fra dag 3 utenom det ene som også festet seg, men endte i kjemisk. Men siden vi faktisk hadde 100% uttelling på befruktning siat så hadde vi kanskje litt for høye forventninger denne gangen hvor vi fikk ut seks egg. Og derfor en lite sjokk når kun ett ble befruktet. Sædkvaliteten er god innenfor normalen sier de.. har vurdert dna fragmenteringstest siden vi aldri har fått en blasto dyrket frem i lab. I lab'en så er de "perfekte" til dag 3 og så stopper det gradvis opp..
Okei, for hvordan er dette igjen med hva som skjer etter dag 3? Er det da det kan være sædkvaliteten?
Så utrolig frustrerende altså, er jo ikke måte på hva dere skal måtte stå i :sad010

Setter du inn i dag, eller vil de vente til onsdag for å se om det blir blasto?

Så gøy å se flere babystreker, krysser fingre for at alt går bra for dere :Heartpink

Da ringte de fra labben i Porsgrunn her, og jeg har vært helt kvalm av nervøsitet over om de 5 tredagers embryone hadde klart seg til igår. Fikk såklart et ubesvart anrop akkurat da jeg leverte mini på skolen, og krisemaksimerte såklart over at de ringte og ikke sendte melding i crypho. I mitt hode leveres alltid dårlig nytt personlig..
Til min store overraskelse har alle 5 utviklet seg til blastocyster og alle er frosset :shy:
At det ble totalfrys er såklart fortsatt veldig trist, men nå må kroppen bare kjappe seg med å bli klar så vi kan starte med innsett så fort som mulig.

Okei, for hvordan er dette igjen med hva som skjer etter dag 3? Er det da det kan være sædkvaliteten?
Så utrolig frustrerende altså, er jo ikke måte på hva dere skal måtte stå i :sad010
Det er vel ofte sædkvaliteten som påvirker utviklingen fra dag 3, men de sier at prøvene hans er godt over normalen.. derfor lurer jeg jo på om vi burde ta en utvidet test for å bla sjekke for dna-fragmentering..
Ja det har vært mye nå... vi har begge bedt om henvinsing til psykolog. Og det har aldri samboeren vært åpen for før (typisk menn). Nå var det han selv som tok det opp først :Heartpink
Setter du inn i dag, eller vil de vente til onsdag for å se om det blir blasto?
Venter til onsdag denne dagen. Veldig skummelt, spesielt siden vi aldri har fått blasto tidligere.

Men embryologen ringte nettopp og var veldig fornøyd med utviklingen til i dag dag 3. Fortsatt null fragmentering,8 celler som hadde delt seg i perfekt tempo og hver celle hadde én nucleus (det var visst en viktig faktor mtp kvaliteten) . Hun sa at sånn det så ut nå så mente hun at det var minst 80% sjanse for at det utvikler seg til blasto til onsdag. Hun var veldig positiv. Men det var det sist også så jeg lar meg ikke rive med denne gangen... men jeg krysser alt.

Skriv svaret ditt ...
Back
Topp