April 2024

Noen her som går/har gått på cyclogest? Har de siste to dagene vært helt hinsides trøtt, nesten utmattet. Kan nesten sovne på jobb:sleep002Andre som har opplevd liknende med cyclogest?
 
Noen her som går/har gått på cyclogest? Har de siste to dagene vært helt hinsides trøtt, nesten utmattet. Kan nesten sovne på jobb:sleep002Andre som har opplevd liknende med cyclogest?
Ja! Jeg har sovna på sofaen på ettermiddagen de siste dagene, og har ikke riktig skjønt hvorfor før jeg innså idag at det var cyclogesten for meg og :hilarious: Så du er i det minste ikke alene i den båten der.
Leser du er 8 dpo nå - krysser fingrene for at du får positiv test de nærmeste dagene nå! :smiley-angelic001
 
Samme her! Er så gøy å se alle de positive testene her denne måneden, blir veldig optimistisk av det selv :Heartred
April er en super mnd for oss IVF’ere ser det ut som! Og flere gravide skal det bli :Heartred

Jeg er forresten også megatrøtt for tiden, blir gjerne to dupper ila dagen! Det er jo en vanlig bivirkning av cyclogest, så vil tro det er det som gjør det her ;)
 
IMG_4756.jpeg

Føler denne er ganske blenda altså… seks dager siden innsett. Kanskje for tidlig å miste motet, men ble litt skuffa.
 
Noen her som går/har gått på cyclogest? Har de siste to dagene vært helt hinsides trøtt, nesten utmattet. Kan nesten sovne på jobb:sleep002Andre som har opplevd liknende med cyclogest?
Jeg er nå på runde 4 med Cyclogest og opplevd denne ekstreme trøttheten kun da jeg var gravid (2 av 4 runder).
Vis vedlegget 433943
Føler denne er ganske blenda altså… seks dager siden innsett. Kanskje for tidlig å miste motet, men ble litt skuffa.
Lov å være skuffet, men ikke mist motet helt enda :Heartred
 
Alle de 10 befruktete eggene har delt seg videre over natten :) <3 Så får vi se hvor mange som overlever til dag 3 og innsett imorgen, og til dag 5 når de ev. fryses ned. Spennende å få oppdatering underveis!
Så gode nyheter! :Heartred Hva er grunnen til at de setter inn 3-dagers? Eller er det bare det som er rutinen hos Hausken? Spennende med oppdateringer underveis, det savnet jeg virkelig ved St.Olavs.
 
Så gode nyheter! :Heartred Hva er grunnen til at de setter inn 3-dagers? Eller er det bare det som er rutinen hos Hausken? Spennende med oppdateringer underveis, det savnet jeg virkelig ved St.Olavs.
Det er fordi de har stengt på helgen, så når uttaket blir slik at dag 5 faller på helg så blir det 3-dagers. De sier at de har like gode resultater med 3 og 5-dagers. Jeg hadde foretrukket å sette inn blasto, men men.
 
Herregud jeg blir helt tullete av disse ventedagene :happy090 jeg er 100% uberegnelig og sliter med å fokusere på mye annet. Testekjøret er igang, det er jo helt loco, men det er noe jeg føler jeg har kontroll over og da blir det nesten som en besettelse.
9 dager etter ovitrelle/ 7 dpo.
20240501_115546.jpg
 
Back
Topp