April 2024

Gratulerer som ruger! :Heartred 6 av 6 er jo super bra. Krysser alt jeg har for at resten kommer på frys!

Gratulerer som ruger! :Heartred
Takk! Leser at det er flest som faller fra i dagene 3-5 heller enn 1-3, så jeg skal justere forventningene mine deretter, men er jo uansett sjeleglad for at alle har kommet seg videre så langt :D
 
12 DPO, enn så lenge ser det ut til at det går veien. Samtidig tillater jeg meg ikke å glede meg for mye etter noen år med prøving og nedturer, blir litt til at man bare forbereder seg på enda en skuffelse.. Men men, akkurat nå er jeg gravid, så bare å krysse fingrene for at det endelig skal gå bra :):Heartred
IMG_8378.jpeg
 
12 DPO, enn så lenge ser det ut til at det går veien. Samtidig tillater jeg meg ikke å glede meg for mye etter noen år med prøving og nedturer, blir litt til at man bare forbereder seg på enda en skuffelse.. Men men, akkurat nå er jeg gravid, så bare å krysse fingrene for at det endelig skal gå bra :):HeartredVis vedlegget 433827
Gratulerer! Håper den sitter fremover og! :Heartpink
 
12 DPO, enn så lenge ser det ut til at det går veien. Samtidig tillater jeg meg ikke å glede meg for mye etter noen år med prøving og nedturer, blir litt til at man bare forbereder seg på enda en skuffelse.. Men men, akkurat nå er jeg gravid, så bare å krysse fingrene for at det endelig skal gå bra :):HeartredVis vedlegget 433827
Gratulerer! :Heartred

Stas med flere gravide i gruppa. Heier veldig på dere som ruger eller venter på oppstart! :Heartred
 
12 DPO, enn så lenge ser det ut til at det går veien. Samtidig tillater jeg meg ikke å glede meg for mye etter noen år med prøving og nedturer, blir litt til at man bare forbereder seg på enda en skuffelse.. Men men, akkurat nå er jeg gravid, så bare å krysse fingrene for at det endelig skal gå bra :):HeartredVis vedlegget 433827
Gratulerer! Så moro med positiv test. Ønsker du å stå som gravid? ❤️
 
Jeg kan gjerne settes som gravid :Heartpink Skal ikke ta blodprøve før om torsdag, men enn så lenge har det vært stigning på alle testene jeg har tatt *krysser fingrene*
Og akkurat nå fikk jeg en liten lys rosa blødning pluss et lite koagel som kom ut. Er det ikke typisk :confused: Hadde tidligere i dag sterke stikkende smerter ve side livmor. Kan man ha festeblødning og smerter så sent? :rolleyes: Nå ble jeg fortvila..
 
Og akkurat nå fikk jeg en liten lys rosa blødning pluss et lite koagel som kom ut. Er det ikke typisk :confused: Hadde tidligere i dag sterke stikkende smerter ve side livmor. Kan man ha festeblødning og smerter så sent? :rolleyes: Nå ble jeg fortvila..
Jeg kan desverre ikke svare på spørsmålet ditt, men krysser fingrene for at det var noe ufarlig ❤️ Hvilke dpo er du? Jeg har hatt litt lys rosa, men det har vært etter lutinusen, da det blir sårt ..
 
Jeg kan desverre ikke svare på spørsmålet ditt, men krysser fingrene for at det var noe ufarlig ❤️ Hvilke dpo er du? Jeg har hatt litt lys rosa, men det har vært etter lutinusen, da det blir sårt ..
12 DPO i dag. Ja ikke sant, jeg bruker cyclogest, men blødning er ikke en vanlig bivirkning ifm den :rolleyes:
 
12 DPO i dag. Ja ikke sant, jeg bruker cyclogest, men blødning er ikke en vanlig bivirkning ifm den :rolleyes:
Har ikke erfaring med den. Regner jeg må over på den da apoteket ikke får tak i lutinus. Sendt melding til Porsgrunn, så venter på svar der. Har heldigvis igjen en pakke lutinus.
 
12 DPO, enn så lenge ser det ut til at det går veien. Samtidig tillater jeg meg ikke å glede meg for mye etter noen år med prøving og nedturer, blir litt til at man bare forbereder seg på enda en skuffelse.. Men men, akkurat nå er jeg gravid, så bare å krysse fingrene for at det endelig skal gå bra :):HeartredVis vedlegget 433827
Gratulerer! Skjønner veldig godt at det er vanskelig å glede seg når man har vært igjennom mye. En dag om gangen ❤️
 
Så godt å ha det overstått! 11 egg ut er en kjempefin fangst, supert utgangspunkt! Nå må du bare slappe av resten av dagen og forhåpentligvis klare å koble ut litt.
Dette er deres første forsøk privat etter å ha vært hos Riksen? Får dere prøve en litt annen tilnærming hos Hausken enn i det offentlige? Forhåpentligvis er det en ny klinikk, friske øyne, andre leger og behandlingsprotokoll som skal til, slik at spiren nå sitter!! Heier fra sidelinja <3
Tusen takk! ❤️

Ja dette er første forsøk privat etter tre uttak hos Riksen. Der hadde vi til sammen 11 innsett (og 5 inseminasjoner før det), som resulterte i 4 graviditeter (1 exu, 3 SA). Vi fant etter hvert ut at jeg har endometriose - tilfeldigvis ved en lapraskopi for å se etter exu - og ved utredning for habituell abort fant de noen antistoffer i blodet som kan påvirke (mener hausken, ikke Riksen eller generelle retningslinjer). Så jeg har jo kunnet bringe mye informasjon til hausken. Forskjellen i opplegget nå går på støttemedisiner (immundempende og blodfortynnende), men har også gått på høyere dose gonal-f, dobbel trigger, og skal stå på to forskjellige progesteronpreparat pga endometriosen. Det er veldig spennende med en klinikk som har frihet til å prøve mer "out of the box", så får vi se om det gir uttelling.

Hvordan går det med deg, har du noen symptomer? :)
 
Back
Topp